اخبار بازی

اطلاعات جدید از The Last Guardian

شماره پیش رو نشریه هفتگی Famitsu مصاحبه ای با آقای Famitu Ueda درباره بازی در دست ساخت او یعنی The Last Guardian ترتیب داده است که بخش های مهم آن را در زیر میبینید .

در این مصاحبه ، آقای Famitu Ueda از یک موتور فیزیک جدید و متفاوت صحبت کرد که استفاده آن در بازی سبب واقع گرایانه تر شدن بازی و حرکت شخصیت ها و موجودات شده است . تیم توسعه بازی تمرکز خود را در راه خلق موجودات اسرارآمیز و زنده مانند Trico به کار گرفته است .

در حیطه Gameplay ، آقای Ueda به این نکته اشاره کرد که The Last Guardian ویزگی ها و مشخصه های ساخته قبلی او یعنی ICO و Shadow of the Colossus را دارا خواهد بود . علاوه بر این ، او با لحنی قاطع اشاره کرد که آخرین پروژه او بسیار متفاوت و شگفت انگیز خواهد بود .

در پایان ، Famitu Ueda از واکنش مثبت منتقدان و بازیکنان ، به خصوص در غرب شگفت زده شده است . این واکنش در جریان کنفرانس سونی در نماشگاه E3 2009 و معرفی رسمی The Last Guardian کاملا محسوس بود . او گفت در نتیجه این واکنش های مثبت من و تیمی که روی بازی کار می کنید فشاری را بیشت تر از پیش حس می کند .

اگر چه که هنوز هیچ تاریخی از عرضه The Last Guardian وجود ندارد اما Famitu Ueda تاکید کرد که اطلاعات کامل تر و جامع تری از بازی در راه است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا