اخبار بازی

اطلاعات جدید از S.T.A.L.K.E.R 2: کاراکتر های جدید ، پستیبانی از DirectX 11 و …

از زمان رونمایی S.T.A.L.K.E.R. 2 در نمایشگاه Gamescom 2009 تاکنون هیچ گونه اطلاعات جدیدی از این عنوان به بیرون درز نکرده بود.
دیروز از طریق یک پرسش و پاسخ که با شرکت سازنده بازی ، GSC Game World ، انجام شده بود و در صفحه رسمی بازی در Facebook  قرارگرفته بود اطلاعات جدید از این عنوان بدست آمد که در ادامه به مهمترینشان اشاره خواهیم کرد.
اول از همه اینکه این نسخه یک داستان کاملا جدید را در پیش خواهد گرفت و بوسیله یک موتور گرافیکی پیشرفته و جدید ساخته خواهد شد.
کراکترهای جدید معرفی خواهند شد و برخی از کاراکتر های قدیمی نیز در این عنوان حضور خواهند داشت.
شرکت سازنده تاکید کرده که در ساخت این عنوان تمرکز ویژه ای بر تقویت المان های ترس و تلاش برای بقا خواهند داشت.
این اطمینان به طرفداران نسخه های قبلی بازی داده شده که حتی اگر بازی بصورت Multi-Platform عرضه شود ، باز هم نسخه PC بعنوان پلتفرم اول قرار دارد و این نسخه از هر لحاظ نسبت به نسخه های کنسولی برتری خواهد داشت.
تغییرات زیادی در S.T.A.L.K.E.R. 2 بوجود خواهد آمد ، شما میتوانید انتظار داشته باشید که داستان بازی در مثلث CNPP ، شهرهای Chernobyl و Chernobyl 2 ، لابراتوار های X و انواع راه ها و تونل های مخفی زیر زمینی شکل بگیرد.
GSC هرگونه شایعه ای مبنی بر بازگشت کاراکتر Sidorovich به این نسخه را رد کرده و همچنین در مورد تعداد اسلحه های موجود در بازی نیز صحبتی نکرده است.
کمپانی سازنده تایید کرده که بازی بطور کامل از DirectX 11 پشتیبانی خواهد کرد.
S.T.A.L.K.E.R. 2 در دست ساخت برای پلتفرم های PC , Xbox360 و PS3 قرار دارد و هنوز هیچ تاریخ عرضه ای برای این بازی اعلام نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا