اخبار بازی

اطلاعات جدید از Rainbow Six: Patriots

اطلاعات جدیدی از این بازی، که ماه پیش معرفی شد و برای لانچ در سال 2013 در نظر گرفته شده رسیده است.

– داستان و روایتی نو: خط داستانی Patriots روایتی فوق واقع گرایانه را داراست و سناریوهای بازی از وقایع و شخصیت های واقعی الهام گرفته شده اند. شما این توانایی را دارید که بازی را از دیدگاه های متفاوتی دنبال کنید، و به صورت کلی بازیکن بیش از هر زمان دیگری در داستان غوطه ور خواهد شد.

– تهدیدی جدید، برای تیمی جدید: تروریسم تکامل پیدا کرده و Team Rainbow باید با شبه نظامیان شورشی سازمان یافته ای در بیوفتد. به عنوان فرمانده ی گروه، بازیکن با تصمیمات اخلاقی دشواری روبرو خواهد شد و باید با نهایت توانش در مقابل دشمن ایستادگی کند و جلوی آن ها را بگیرد.

– مدیریت پیشرفته ی گروه: با فشردن یک دکمه، اعضای تیم Rainbow موثرترین و مرگبارترین تاکتیک ها را با توجه به موقعیت حاضر در آن اجرا خواهند کرد. زمانی که اقدامات ویژه ای نیاز باشد، شما میتوانید کنترل کل تیم را در دست بگیرید تا بهترین روش حمله را خودتان طرح ریزی کنید.

-رزم و جنگ تکامل یافته: سیستم مبارزات بازی هم با اسلحه ها و سیستم کاورگیری تازه و از نو طراحی شده، به سطح بالاتری ارتقا یافته است. سیستم Rappel و Breach بازی نیز از تکنیک های جدیدی برخوردار هستند.

– مالتی پلیر قوی و لذت بخش: بازیکنان با همکاری و شرکت در کار تیمی، و تسلط بر ویژگی های جدید بازی پاداش دریافت میکنند. از جمله ی این ویژگی های تازه میتوان به Sandtable اشاره کرد؛ یک صفحه نمایش هلوگرافیک که به بازیکنان کمک میکند قبل از وارد شدن به جنگ و اکشن مولتی پلیر بازی، از مپ ها اطلاعات کسب کند. این به بازیکنان کمک میکند که از نظر استراتژیکی حملات خودشان را با برنامه ریزی پیش ببرند و بُعد جدیدی از تاکتیک های تیمی را به وجود می آورد.

– غافل گیر کردن و غلبه بر دشمنان: با استفاده از شیوه ی جدید اسکن کردن محیط در بازی، میتوانید استراتژی های جدیدی را در نحوه ی ایجاد شکاف و نفوذ به محیط های مختلف پیاده کنید. این امکان جدید یک نشانه نیز دارد که میزان خطر موقعیت شما را نشان میدهد، و این اجازه را به بازیکن میدهد که بهترین راه و روش برای شکست دادن حریف را به گروه منتقل کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا