اخبار بازی

اطلاعات جدید از Heroes on Move، عنوان انحصاری جدید PS3

خوب بالاخره نوبت به Heroes on Move رسید! این عنوان یکی از جذاب‌ترین عناوین PS3 است که شخصیت‌های سه عنوان پلتفرمر اختصاصی این کنسول یعنی Ratchet & Clank از سری با همین نام، Sly Cooper و Bentley از سری Sly Cooper و در نهایت قهرمان‌های دوست داشتنی Jak & Daxter را در کنار یکدیگر جمع آورده و همانطور که از نامش نیز قابل حدس است کنترل آن‌ها را کمک Move در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.
آنطور که از نمایش‌های بازی پیدا است شما می‌توانید در این عنوان پس از انتخاب شخصیت مورد علاقه‌تان مکان و مرحله محبوبتان را که آن‌ها نیز همانند شخصیت‌ها از سه سری مذکور آمده‌اند، انتخاب کرده و به بازی کردن به پردازید. تا به اکنون سه مرحله Metropolis از سری R&C، Paris از سری Sly Cooper و Heaven City از سری J&D معرفی شده است اما قول داده شده در بازی نهایی مرحله‌های محبوب و آشنای دیگری نیز به بازی راه یابد.
در تریلری که از این عنوان در GamesCome به نمایش گذاشته شد ما شاهد گیم‌پلی بازی همراه با Sly Cooper بودیم که مشغول جمع آوری گوی‌های قرمز رنگ (Orb) در گوشه و کنار شهر پاریس بوده و دشمنان خود را نیز به راحتی و با کمک Move از میان برمی‌داشت. هرچند نمایش بازی چندان طولانی نبود اما باید اعتراف کرد جذابیت و خشو ساختی بازی نیز در همین نمایش کوتاه کاملا به چشم می‌آمد. شهر پاریس با جزییات بسیار بالایی طراحی شده و نیز المان‌های مخفی کاری خاص سری Sly Cooper نیز در گیم‌پلی مخصوص به Sly Cooper به خوبی قابل مشاهده بود.
همین یک نمایش کوتاه نیز کافی بود تا ما در سایت بازی سنتر به شدت چشم انتظار عرضه این عنوان باشیم. HoM در سال آینده به صورت انحصاری برای کنسول PS3 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا