اخبار بازی

اطلاعات جدید از Alan Wake’s American Nightmare

بر اساس اطلاعات جدیدی که Remedy در مورد spin-off جدید Alan Wake منتشر کرده، برای اتمام بازی به چهار الی پنج ساعت زمان نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است که این عنوان تنها برای شبکه لایو عرضه خواهد شد.

Oskari Häkinnen، طی مصاحبه ای با GT خاطرنشان کرد که بسته به علاقه بازیباز به "محتویات جانبی و اختیاری بازی"، این زمان بیشتر نیز خواهد شد.

علاوه بر campaign اصلی بازی، Horde modeـی با نام "Fight 'til Dawn" در بازی وجود خواهد داشت که در آن شما باید تا طلوع خورشید، در برابر موج های پیاپی دشمنان برای زنده ماندن تلاش کنید. پس از به پایان رساندن این مد در پنج نقشه، مد جدیدی به نام Nightmare در بازی باز خواهد شد.

وی همچنین جزییات مختصری از داستان بازی نیز منتشر کرده است؛ پس از نوشتن چند قسمت از Night Springs TV show، وی درگیر کابوس های خود شده که بعضا این داستان های افسانه گونه به واقعیت تبدیل میشوند. در American Nightmare، ویک درگیر یکی از داستان های خود که در شهری در آریزنا اتفاق میفتد در جریان است.

این Spin-off، داستان مستقلی دارد و برای تجربه این بازی، به اطلاع از داستان بازی اصلی نیازی نخواهید داشت. البته جزییات داستانی بسیاری برای فن های این فرانچایز وجود خواهد داشت. Häkinnen، اضافه کرد که موتور بازی از نظر سیستم رنگ و همچنین تخریب پذیری محیط، تقویت شده است.

بازی به عنوان قسمتی از Xbox Live House Party season، که از پانزدهم فبریه آغاز میشود، عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا