اخبار بازی

اطلاعات جدید از عنوان اکشن نقش آفرینی The Surge

بعد از نمایش عنوان The Surge، بازی جدید استودیوی Deck 13، در نمایشگاه Gamescom اطلاعات جدیدی در مورد جرئیات تکنیکی بازی و همچنین زمان مورد نیاز برای به اتمام رساندن آن منتشر شد. در ادامه با بازی‌ سنتر همراه باشید.

 

به نقل از آقای Torsten Fock-Herde (برنامه نویس بازی)، The Surge از DirectX 11 استفاده خواهد کرد و با وجود اینکه تیم سازنده مشغول تست DX 12 نیز هست، اما بازی از آن پشتیبانی نخواهد کرد.

The Surge همچنین از تکنولوژی PhysX انویدیا استفاده خواهد کرد اما بر خلاف بازی قبلی این استودیو یعنی Lords of the Fallen که از تکنولوژی APEX نیز استفاده می‌کرد، در The Surge خبری از پشتیبانی از APEX نیست. علاوه بر این بازی روی کنسول PlayStation 4 با رزولوشن 1080p و روی کنسول Xbox One با رزولوشن 900p اجرا خواهد شد.

 

آقای Fock-Herde در مورد زمان مورد نیاز برای به اتمام رساندن بازی عنوان کرد که هدف استودیوی Deck 13 این است که The Surge حداقل به اندازه‌ی Lords of the Fallen طولانی باشد و این بدان معناست که زمان مورد نیاز برای به اتمام رساندن بازی احتمالا بین 15 تا 20 ساعت خواهد بود.

 

عنوان اکشن نقش آفرینی The Surge در زمان نا معلومی در سال 2017 برای کنسولهای PlayStation 4، Xbox One و کامپیوترهای شخصی روانه بازار خواهد شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا