اخبار بازی

اطلاعات جدید از دومین مرحله از بتا Street Fighter V

کپکام اطلاعات پیرامون دومین بتای Street Fighter V را منتشر کرد که در روز بیست دوم ماه اکتبر تا روز بیست ششم برای هر دو پلتفرم در دسترس خواهد بود، همچنین قابلیت بازی به صورت کراس پلتفرم نیز در دسترس است. بتا برای PC یک روز بعد از PS4 در دسترس خواهد بود.

همچنین زمان دقیق در دسترس بودن و… سرورها مشخص شد. این مرحله از بتا به دو دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است، اول این که برای اولین بار فرصت برای تست کردن قابلیت بازی کردن به صورت کراس پلتفرم بین PC و PS4 را فراهم می کند و دوم، فرصت مناسبی برای کپکام در جهت تست شخصیت های بازی است.   

. روز بیست دوم ماه اکتبر ساعت 4:30 صبح به وقت تهران، دومین مرحله از بتا بازی برای PS4 در دسترس خواهد بود. شخصیت های Ken و Necalli و Vega و R Mike در دسترس هستند (همچنین Rashid و Karin نیز قابل بازی خواهند بود).
. روز بیست سوم ماه اکتبر ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران، سرورهای به مدت 12 ساعت غیر فعال خواهند شد. 
. روز بیست سوم ماه اکتبر ساعت 12:30 به وقت تهران، سرورها فعال خواهند شد.  
. روز بیست سوم ماه اکتبر ساعت 19:30 به وقت تهران، دومین مرحله از بتای بازی برای پلتفرم های PC و PS4 همراه با قابلیت بازی کردن به صورت کراس پلتفرم در دسترس خواهد بود.
. روز بیست چهارم ماه اکتبر ساعت 3:30 بامداد به وقت تهران، شخصیت Karin در دسترس خواهد بود. 
. روز بیست چهارم ماه اکتبر ساعت 14:30 به وقت تهران، سرورها به مدت 10 ساعت غیر فعال خواهند شد که روز بیست پنجم ماه اکتبر ساعت 00:30 بامداد در دسترس هستند. 
. روز بیست ششم ماه اکتبر ساعت 2:30 بامداد به وقت تهران، دومین مرحله از بتای بازی به پایان خواهد رسید.

شخصیت ها و مبارزانی از جمله Ken و Vega و R Mike و Necalli و دیگر شخصیت هایی که باز خواهند شد، جز بهترین مبارزها خواهند بود. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا