اخبار بازی

اطلاعات جدید از بخش چندنفره Uncharted 4 منتشر شد

اطلاعات زیادی از بخش چندنفره بازی «Uncharted 4» منتشره شده است. طی یک لایو استریم در توئیچ، سرپرست طراحی ناتی داگ رابرت کاگ برن، طراح بازی ارین دالی، مسئول و سرپرست ارتباطات آرن میر اطلاعات زیادی از بخش چندنفره بازی را منتشره کردند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

. از آن‌جایی که این آخرین شماره «Uncharted» است، ناتی داگ بخش‌های مورد انتظار طرفداران را به مولتی پلیر و یا قسمت چندنفره بازی اضافه کرده است.
. ناتی داگ بر روی سخت افزار PS4 کارهایی را در بخش هوش مصنوعی انجام داده است که در PS3 امکان انجام آن کارها نبود. 
. طی نمایش بازی در مراسم هفته گیم پاریس، قابلیت جادویی Cintamani Stone نمایش داده شد. اما حالا این قابلیت، که شبیه به پرتاب نارنجک است و محیط بزرگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، به این صورت شده است. 
. قابلیت جادویی Wrath of Eldorado با یک اصابت و ضربه به حریف، او را از پا در نمی‌آورد اما ضربه زیادی به حریف‌تان وارد می‌کند.
. Ayar Manco یک استف و آیتم جادویی جدید است که به محض فعال شدن، یک عصا روی زمین بازی پدیدار می‌شود و چشمک می‌زند. این عصا مکان تیم بازیکن‌های حریف را در رادار مشخص می‌کند. رادار ویژگی جدیدی از بازی است و شما یا بازیکن‌های حریف به محض شلیک کردن برای بک مدت زمان مشخص بر روی رادار نمایان می‌شوید. 
این استف و یا این عصا قابلیت این را دارد که توسط تیم حریف از بین برود و به آن‌ها به عنوان جایزه مقداری پول در بازی داده می‌شود.
. Indra’s Eternity ویژگی جادویی است که به تازگی معرفی شده. این ویژگی به این صورت است که بازیکن یک خنجر را در میدان جنگ پرتاب می‌کند و قسمت بزرگی از رمین بازی تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد که باعث کند و آهسته شدن حرکت بازیکن‌های تیم حریف می‌شود. با این وجود، بازیکن‌های حریف می توانند فرار کنند و یا با اسلحه خود شلیک کنند اما تا وقتی که از شر اثر این ویژگی خنجر آزاد نشوند سرعت آهسته‌ای دارند تا وقتی که از وجود اثرش خارج شده و آزاد می‌شوند. 
. ضربات جانبی به بازیکن‌های حریف پول و امتیاز به شما در بازی می‌دهد. بازیکن‌های تیم حریف و دشمن نیز اگر توسط ضربات جانبی کشته شوند پول و امتیاز بیشتری به شما می‌دهد.
. پیغام‌های روزانه، به روز رسانی‌های متناوب در بازی را به شما می‌گوید که چه رویدادی برای بازی رخ می‌دهد. همچنین نظر سنجی نیز وجود خواهد داشت. 
. هر زمان که وارد بازی می‌شوید، پیغامی حاوی به چالش کشیدن و رقابت با شما در بازی ظاهر می‌شود. شما می‌توانید طی یک بررسی متوجه شوید که آیا قادر به رقابت هستید که بتوانید از پس آن برآیید که پیروزی در این رقابت به شما یک عتیقه و شی باستانی خواهد داد. 
. این آثاز و اشیای باستانی را که بدست می آورید، برای خرید آیتم‌ها از قسمت استور بازی مناسب هستند.
. پوینت‌ و یا امتیازات شما در بازی «Uncharted»، برای خرید آیتم‌های مخصوص و ویژه قابل استفاده هستند. 
. یک سری گزینه‌های سفارشی سازی از جمله لباس‌ها، کلاه‌ها و شوخی‌ها و بزله گویی‌هایی وجود دارند که می‌توانید برای شخصیت‌تان در بازی انتخاب کنید.
. امتیازات بتا به طور انحصاری در این نسخه از بتا برای باز کردن سلاح‌ها و ضربات جانبی استفاده می‌شود. شما این امتیازات را در طول بازی کردن‌تان به دست خواهید آورد.
. در طول روند مسابقه بازی، شما می توانید یک سری گنجینه و جواهر را در محیط بازی بردارید. آن‌ها به شما 200 امتیاز و پول و یک سری خشاب و مهمات می‌دهند. شما فرصت و شانس این را نیز دارید که عتیقه و اثر باستانی را بدست آورید. 
. کشتن بازیکن‌ها نیز می‌تواند به شما اثر باستانی را دهد (این آیتم بعد از کشتن آن‌ها دراپ می‌شود).
. شما می‌توانید قابلیت‌های Booster را داشته باشید که قابل ارتقا هستند. 
. شما می‌توانید چیزهایی را در قسمت فروشگاه داخل مسابقه بخرید.
. نسخه بتا تا زمانی که در دسترس است، به روز رسانی می‌شود.
. آیتم‌های پولی در طول مسابقات، بعد از هر بار استفاده شدن گران‌تر می شوند که این امر مانع استفاده پی در پی بازیکن‌ها از این آیتم‌ها می‌شود.
. بازی «Uncharted 4» همراه با هشت مپ جدید در بخش چندنفره عرضه خواهد شد. نسخه بتا دارای دو مپ است.
. تیم سازنده و توسعه دهنده بازی از بابت محتویاتی که بعد از ریلیز Uncharted 4 عرضه خواهند کرد، بسیار هیجان زده هستند. 
. نسخه بتا برای همه‌ی ریجن‌ها و تمامی مناطق مختلف در دسترس است. 
. تیم سازنده بازی در حال تجربه و آزمایش زیاد بر روی تعدادی mode و حالت‌های جدید در بازی هستند که نتایج مثبت و شگفت آور را در بر دارند. 
. تنها یک mode در نسخه بتا وجود دارد اما بازی «Uncharted 4» دارای تعداد زیادی mode خواهد بود.
. زمان هر مسابقه در بخش چندنفره 12 دقیقه است و نهایت تعداد کشتن بازیکن‌های حریف 35تا است. به طور کلی مسابقه در بازی بین 8 تا 10 دقیقه به طول می‌انجامد.
. حجم نسخه بتا 7 گیگابابت است. حجم نصب این نسخه بستگی به ریجن شما دارد. هیچ گزینه pre-load وجود ندارد (نسخه بتا عرضه شده است).
. محتویات زیادی در این نسخه بتا وجود دارد، به قدری زیاد که از حد متوسط بیشتر است. 
. داده‌ها و اطلاعات بازیکن‌ها از نسخه بتا به نسخه نهایی و اصلی انتقال داده نخواهند شد. 
. همزمان می‌توانید 3 نوع از ضربات جانبی را برای شخصیت خود انتخاب کنید.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا