اخبار بازی

اطلاعات جدید از آرکید مُد بازی Kane & Lynch 2: Dog Days

Square Enix تصاویر و اطلاعات جدیدی از مُد آرکید بازی Kane & Lynch 2: Dog Days منتشر کرد. 
مُد Fragile Alliance که قبلا معرفی شده بود شما را در نقش سارقان بانک قرار می دهد و باید با گروه های پلیس مبارزه کنید. این مُد تا به حال به صورت آنلاین اعلام شده بود. اما این آرکید مُد معرفی شده، در واقع همان Fragile Alliance است، با این تفاوت که به صورت آفلاین است، و جای بازیکن های دیگر را هوش مصنوعی به عهده می گیرد و به شما کمک می کند که قبل از رفتن به بخش آنلاین مهارت های دزدی خود را ارتقا دهید! در حالی که مُد داستانی بازی ماجراهای Kane و Lynch را دنبال می کند، این آرکید مُد شما را در نقش یکی از افراد Glazer قرار می دهد. آرکید مُد به شما کمک می کند تا قوانین، مکانیزم گیم پلی و مپ ها را یاد بگیرید و مهارت های خود را برای بخش آنلاین ارتقا دهید. 
در این مُد شما می توانید پولی که به سرقت بردید را با همدستان خود تقسیم کنید، یا به عنوان یک خائن پول را برداشته و فرار کنید. بازیکنان فرصت طلبی که قصد دارند یک خائن شوند و با پول ها فرار کنند، باید خیلی سریع باشند. با انجام این کار علاوه بر پلیس ها، یارانی که به آنها خیانت کردید نیز به دنبال شما خواهند آمد.

 در این مُد بازیکنان باید با کمک یکدیگر، در مدت زمان 4 دقیقه هر چقدر که میتوانند سرقت کنند و برای این کار 3 فرصت بیشتر نیز ندارند. اگر موفق به فرار نشوید یا کشته شوید، یک جان از دست داده و علاوه بر آن دفعه بعد درجه سختی افزایش می یابد و فرار کردن را سخت تر می کند. در نهایت هر بازیکنی که بیشترین میزان پول را به سرقت برده باشد برنده است. 

در میان هر دست، می توانید اسلحه بخرید. این اسلحه تا زمانی که کشته شوید یا آن را با اسلحه بهتری جایگزین کنید پیش شما خواهد ماند. هر چقدر درجه یا رَنک جنایتکار بودن شما بالاتر برود، اسلحه های بیشتری برای خرید آزاد می شود. این اسلحه های خریداری شده را در قسمت آنلاین نیز می توانید استفاده کنید. 

 

دموی قابل بازی از این بازی دیروز در Xbox Live قرار گرفت. برای PC و PSN نیز به زودی اعلام خواهد شد.

 

Kane & Lynch 2: Dog Days در روز 24 August در آمریکا و 27 August در اروپا عرضه خواهد شد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا