اخبار بازی

اطلاعات جديد از Velvet Assassin

بازي Velvet Assassin ( قبلا با نام Sabotage شناخته مي شد).يك بازي برگرفته از زندگي واقعي Violette Szabo يكي از معدود زنان جنگجو جنگ جهاني دوم است. شايان ذكر است Violette Szabo در سن 23 سالگي در كمپ المان ها اعدام مي شود. سازندگان بازي اطلاعات جديدي از اين بازي ارائه كرده اند.

Mittendorf از Replay Studios مي گويد:”‌ عاملي كه باعث مي شود Violette با ديگر قهرمانان زن تفاوت داشته باشد طبيعي بودن وي و امكاناتش هست. وي به قدري توان دارد كه فقط دو اسلحه يكي بزرگ و ديگري يك اسلحه كوچك را حمل كند. نمي شود تصور كرد زني با اندازه وي بيش از اين اسلحه در يك زمان حمل كند و همچنان هم همان سرعت و چابكي را داشته باشه. در حقيقت وي اين قابليت را ندارد كه پرش هاي بلند داشته باشد يا براي مدت زيادي از در و ديوار بالا رود و يا در صحنه هاي مبارزه بر مردان عظيم جسته غلبه كند.”

اين بازي با توجه به اينكه يك بازي مخفي كاري هست بر روي جنبه هاي واقعي سبكش تاكيد دارد. وي در ادامه مي گويد:” Violette بسيار تاكتيكي عمل مي كند. وي نسبت به سايه هاي اطرفش هشيار هست و در مقابل دشمنانش به ارامي حركت مي كند و به ارامي انها را از پشت ميگيرد. وي بسيار باهوش است و همانند يك زن واقعي مي جنگد.”

ناشر بازي تا پيش از اين شركت Gamecock بود اما بعد از خريداري شدن كامل اين شركت توسط SouthPeak احتمال داده مي شد بعضي ويژگي هاي بازي عوض شود. يكي از ويژگي هاي اين بازي مصرف مورفين بود كه باعث مي شد زمان را كند شود و وي در مقابل حمله هاي مرگبار مقاوت انجام دهد. خوشبختانه ادغام اين دو شركت موجب حذف اين ايتم نشده است هر چند اين ايتم مطئنا درسرهايي را براي عرضه بازي خواهد داشت.

Aubrey Norris مدير بخش بازار يابي SouthPeak مي گويد:” يكي از ويژگي هاي قوي Velvet Assassin تاكيد بر روي ابقا كردن وقايع تاريخي است. اين يك حقيقيت معروف است كه مورفين در جنگ براي كمك به زخميان و سربازان در سراسر جنگ استفاده مي شده است. اين نه تنها جو واقعي بازي را نشان مي دهد بلكه نقش اساسي را بر game play بازي مي گذارد.”

” استفاده از موفين به معناي تاييد سوء استفاده از مصرف مواد نيست. اما طبيعيت واقعي بازي را منعكس مي كند و وقايع تاريخي را نشان مي دهد. ” Velvet Assassin به زودي براي PC , X360 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا