اخبار بازی

اطلاعات جديد از Aliens vs Predator 3

شركت Sega امروز اولين اطلاعات مربوط به بازي Aliens vs Predator كه در اصل قسمت سوم اين بازي است را فاش كرد. اين بازي توسط Rebellion studios خالق اصلي بازي در حال ساخت است و شما مي توانيد با هر سه نژاد : Marines, Aliens , Predators به بازي بپردازيد.

هر سه گروه در بازي داراي قدرت هاي خاص و فرمول مخصوص خود در بازي هستند همچنين هر سه گروه داراي داستان و بخش تك نفره جدا هستند. در هر نژاد شما مي توانيد با قدرت هاي مخصوص خود به مقابله با دو گروه بپردازيد. قسمت multiplayer بازي هم داراي سه بخش جدا براي هر نژاد است.

داستان بازي در سياره BG-386 رخ مي دهد. جايي كه عده اي از معندچيان مهاجر يك هرم باستاني را كه رازهاي هولناكي در ان واقع است را كشف مي كنند. در ميان ستارگان به نژادي از جنگجويان هشدار داده مي شود كه هرم انها مورد تجاوز قرار گرفته و اين اتفاق واقايعي خونين را به دنبال دارد و در اين زمان در هرم ويران شده , نيروي شرور و باهوشي از خواب طولاني بيدا مي شود.

Marine : داستان Marine ها روايت كننده رقابت انها در برابر نا برابري و ترسي هست كه در سياهي كمين كرده. اونها مي توانند در حالي كه تا دندان مسلح هستند از هر جهتي حمله كنند. Colonial Marine نماينده اخرين ايستادگي انسان ها در اين مبارزه هستند.

Alien : به عنوان يك Alien بازيكنان متوجه مي شوند كه اين نژاد كشنده ترين و مهلك ترين موجودات در سياره هستند. انها مي توانند با حركات سريع خود به دشمن نزديك شوند و انها را با چنگال و دندان هاي كشنده خود از بين ببرند.

Predator : اين نژاد استاد شكار هستند. Predator به بازيكن اجازه حمل اسلحه ها و وسايل عجيب را ميدهد كه بايد همراه انها در جايي براي طمعه خود كمين كنند. شما مي توانيد با بر گزيدن انها در جايي كمين كنيد و در نزديكي طمعه كه رسديد انها به بهترين شكل ممكن قصابي كنيد.

اين بازي در اوايل سال 2010 براي PC , X360 , PS3 عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا