اخبار بازی

اطلاعات بیشتر از اولین Raid عنوان Division

اولین Raid عنوان « Division » که در بازی از آن با نام « Incursion » یاد می‌شود به زودی منتشر خواهد شد.

برای جزئیات بیشتر با ما در « بازی سنتر » همراه باشید.

 

دوازدهم آپریل روز مهمی برای « UBISOFT » و عنوان تازه منتشر شده اش Division است چرا که در این روز اولین به روزرسانی مهم و بزرگ آن یعنی Incursion منتشر خواهد شد. نکته جالب این جاست که این روز دقیقاً همان روزی است که « ACTIVISON » به روزسانی بزرگی به همراه ماموریت‌ها، gearها و چیزهای بیشتر برای عنوان محبوب خود « Destiny » در نظر گرفته است.

 

چندی پیش UBISOFT Massive نمایشی زنده بر روی اینترنت از این به روزرسانی انجام داد که اطلاعاتی از آن به دست آمد. این Raid با نام Falcon Lost دارای دو درجه سختی است، یکی برای بازیکن‌هایی که هنوز فاصله کمی تا سطح نهایی ( Level Cap ) دارند و دیگری یک Challenge Mode سخت و نفس گیر.

البته باید اشاره کنیم که Falcon Lost  هیچ چک پوینتی ندارد و اگر شما کشته شوید دیگر دوباره زنده نخواهید شد.

در این مراحل پیش رو دشمن‌ها از Droneهایی بر فراز میدان نبرد استفاده می‌کنند و یک وسیله حمل و نقل باس مانند نمایش داده شد که ضد گلوله بوده و شما باید با استفاده از بمب و نارنجک و یا دیگر وسایل آن را منهدم کنید. البته این تمامی نکات پیش روی ما در ماه آپریل نیست، بلکه در این ماه و با به‌روز رسانی آن قابلیت تبادل آیتم‌ها (item trading ) هم به بازی افزوده می‌شود.

 

Division  عنوان CO-OP محور یوبی‌سافت توانسته در مدت حدوداً یک ماهه از انتشار خود رکوردهای فروش خوبی بر جا گذارد و میانگین امتیازات متای 81 را کسب کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا