اخبار بازی

اطلاعات اولین بسته الحاقی بتلفیلد 1 با نام The Shall not Pass منتشر شد

همانطور که دایس قولش را داده بود، اطلاعات زیادی از اولین بسته الحاقی عنوان بتلفیلد 1 منتشر کرد. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

هرچند در بین این اطلاعات خبری از سلاح های پیاده نظام نیست، پیش بینی می شود در اخبار بعدی، اطلاعاتی از آن ها نیز در دست طرفداران قرار بگیرد. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا نقشه های جدیدی به بخش Operations اضافه خواهد شد یا خیر.

اگر پیشتر اخبار این بازی را دنبال میکردید، حتما می دانید که در این بسته ارتش فرانسه به جمع نظامیان اضافه خواهد شد و طبیعی است که سلاح ها و ادوات جنگی این کشور را نیز شاهد باشیم.

چهار نقشه:
این بسته دارای چهار نقشه جدید با نام های Verdun Heights, Fort Vaux, Soissons و Rupture خواهد بود.

 

کلاس الیت:
کشور فرانسه با خود کلاس الیت جدیدی با نام Trench Raider را به جمع دیگر الیت ها خواهد آورد. این کلاس تمرکز بر سلاح های سرد و نارنجک خواهد داشت و بهتر است به این کلاس نزدیک نشوید چون نمای وحشتناکی از مرگ را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

بهماوث جدید:
از زپلین، قطار و کشتی خسته شده اید؟ نیروی فرانسه با خود تانک سنگین Char 2C را به میادین خواهد آورد. بزرگترین تانکی که قادر به حرکت بود و به تنهایی می تواند سرنوشت جنگ را تغییر دهد.
 

تانک جدید:
ارتش فرانسه بدون تانک نیست و برای کمک به نیروهای زمینی، تانک بزرگ St. Chamond را وارد میدان می کند.
 

توپ جدید:
این کشور توپ های ثابت نیز دارد و در نقشه های جدیدی که فرانسه در آن ایفای نقش میکند، به جای توپ های قدیمی، شاهد توپ های جدید Siege Howitzer خواهیم بود. البته این توپ ها بیشتر شبیه مورتار عمل می کنند و آتش مستقیم ندارند.

 

مود جدید:
مود جدید ترکیبی از راش و کانکوئست است. بدین صورت که حمله کننده ها ابتدا باید زمین های (پرچم ها) دشمن را تصاحب کنند و بعد از آن سریعا به پایگاه های تلگراف حمله کرده و با منهدم کردن آن ها، از ارسال اطلاعات جلوگیری کنند.

تاریخ عرضه این بسته به طور دقیق مشخص نشده اما گفته شده در یکی از روزهای ماه مارس باید منتظر آن باشیم. اعضای پرمیوم بازی مثل گذشته، 2 هفته زودتر به محتویات دسترسی خواهند داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا