اخبار بازی

اطلاعاتی که قبل از خرید PlayStation VR باید بدانید

اطلاعاتی از PS VR در سایت پلی استیشن آسیا منتشر شده است. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

 

طبق اطلاعاتی که سونی بصورت رسمی منتشر کرده است:

 

– حدود 6 متر مربع برای بازی و تجربه PS VR پیشنهاد شده است. همچنین گفته شده قبل از خرید، اقدام به تجربه این هدست بکنید تا ببینید آیا می توانید با این هدست راحت باشید یا نه، زیرا تاکید شده تکنولوژی VR 3D خیلی متفاوت تر از تکنولوژی عینک ها و تصویرهای سه بعدی است.

 

– افراد عینکی نیز می توانند از این هدست استفاده کنند، اما تجربه آنها با عینک می تواند متفاوت تر از تجربه دیگران باشد!

 

– هدست دارای سه قابلیت Social Screen, Mirroring Mode و Separate Mode است. سوشال مود حالتی است که می توانید با خانواده و دوستان خود که هدست دارند به بازی بپردازید. میرورینگ مود حالتی است که تصویری که کاربر در داخل هدست می بیند را مستقیما بر بر روی تلویزیون نیز پخش می کند تا اطرافیان آن را مشاهده کنند. قابلیت سوم یعنی سپریت مود، حالتی که است کاربر هدست می تواند با دوست خود که بر روی TV است به بازی Co-Op یا Versus بپردازد.

 

– همچنین هدست دارای قابلیت Cinematic Mode است که به کاربران اجازه می دهد از بازی ها و فیلم های خود بر روی یک تلویزیون 226 اینچی در فاصله 2.5 متری که بصورت مجازی در داخل هدست ساخته می شود، لذت ببرند.

 

– تقریبا تمامی عناوین هدست با گیم پد معمولی هماهنگ هستند و حالت نشسته نیز برای تجربه بازی ها پیشنهاد شده، اما در صورت تمایل، برای لذت بیشتر و اندک بازی های انحصاری Move، می توانید پکیج 100 دلاری شامل 2 عدد Move را تهیه کنید.

 

– در نهایت گفته شده این هدست برای افراد زیر 12 سال توصیه نمی شود و استفاده از آن کاملا ممنوع است و می تواند مشکلاتی را بوجود بیاورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا