اخبار بازی

اطلاعاتی تازه پیرامون بازی جدید Insomniac.

در این روزها معمولا توجه اکثر گیمرها به سمت بازی هایی مانند Battlefield 3، Modern Warfare 3 و Uncharted 3 جلب میشود، و به نظر میرسد زمستان سردی در انتظار بازی هایی است که قرار نیست دنباله ای برای سری موفق و بزرگی باشند.

Overstrike ادامه دهنده ی سری موفقی نیست، اما مدیر هنری Insomniac آقای Brian Allgiar اعتقاد دارد که پروژه ی جدید این استودیو به عنوان یک فرانچایز جدید با داشتن ویژگی هایی کلیدی میتواند تجربه ی بسیار خوبی برای دیگران باشد.

Allgiar در طی مصاحبه ی ویدئویی خود اظهار داشت:" این بازی یک IP کاملا جدید خواهد بود؛ و وقتی به بازار خواهد آمد، که دنباله های متعدی برای بازی های مختلف عرضه می شوند و از نظر ما در آن تاریخ این بازی میتواند تجربه ای جدید و نو را برای تمامی گیمرها به ارمغان بیاورد."

" تیم سازنده بازی فعلا بر روی بخش Co-op آن تمرکز کرده است و توجه خاص ما به این موضوع معطوف بوده است. مردم عاشق این هستند که با یکدیگر بازی کنند و بازی ما با داشتن Co-Op هماهنگ و مناسب این امکان را برای آن ها فراهم میکند."

" Overstrike مطمئنا به بازی های پیشین Insomniac شباهت خواهد داشت، اما ما نقاط قوت آن ها را در این بازی جای داده ایم. بازی دارای اسلحه های خیالی خواهد بود، کرکترها و بخش داستانی جذابی در انتظار شماست؛ حس شوخ طبعی در این بازی وجود دارد در حالی که به شدت بر پایه ی اکشن ساخته شده است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا