اخبار بازی

اطلاعاتی تازه از The Elder Scrolls V: Skyrim.

Todd Howard، کارگردان پنجمین نسخه از سری بازی های عظیم The Elder Scrolls، تائید کرد که در این نسخه خون آشام ها باری دیگر به عنوان یکی از دشمنان بازی باز میگردند؛ گفته میشود که این موجودات در مکان هایی غارمانند، پیدا شده اند.
البته هنوز مشخص نیست که آیا آن ها جزوی از کلاس های قابل بازی نیز هستند یا خیر، ولی در هر صورت میدانیم که در بازی حضور خواهند داشت. و خوشبختانه، دیگر خبری از تابش و درخشیدن زیر نور خورشید نیست، در عوض آن ها در صورت مواجهه با نور خورشید انرژی خود را از دست میدهند و آسیب میبینند.

همانطور که انتظار میرفت خون آشام های بازی فرز، سریع و مرگبار هستند و باید بدانید که تا چشمتان به آن ها میخورد، باید هرچه سریعتر از دستشان فرار کنید. اگر نمیخواهید چنین کاری بکنید، باید با بهترین زره، اسلحه ها و تجهیزاتی که در اختیار دارید خودتان را آماده ی مبارزه کنید.

اطلاعات کوچک دیگری نیز از بازی به دست آمده. از جمله ی آن ها میتوان به سیستم کاملا بهبود یافته ی منوی بازی اشاره کرد. این سیستم جدید همیشه به شما میگوید از میان اسلحه ها، آیتم ها و زره هایی که در اختیار دارید کدامشان بهترین انتخاب است و به صورت کلی با منوی خیلی بهتر، کارآمد تر و پرجزئیات تری نسبت به قبل روبرو هستیم. همچنین گفته شده است که با استفاده از تنه ی سپرتان میتوانید دشمنان خود را از روی صخره ها هل دهید و به پایین پرتاب کنید. و این که طبق گفته ها، بازی فوق العاده زیبا به نظر میرسد.

علاوه بر این نکات، Jim Cummings که یک صداگذار مشهور میباشد و در بازی هایی مانند Mass Effect 2، Fallout و Lara Croft and the Guardian of Light ایفای نقش کرده نیز در بازی حضور خواهد داشت. البته Todd Howard این مسئله را تائید نکرد و فقط گفتن این مسئله که در TES V: Skyrim بیش از 70 صداگذار حضور دارند بسنده کرد.

Skyrim نوامبر امسال، برای Xbox 360، PS3 و PC منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا