اخبار بازی

اطلاعاتی از Heavy Rain

1UPطی دیداری که با David Cage سازنده بازی Havy Rain داشته است اطلاعات جدیدی را ارایه کرد.

کیج گفت:” HR بازی‌ای است که در مورد تقابل احساسات و هیجانات می‌باشد و ما واقعا تمرکز می‌کنیم تا این عناصر را بخوبی طراحی کنیم. مهمترین مساله‌ای نیز که ما اکنون به ان فکر می‌کنم تلاش برای بالا بردن جزییات و کیفیت مراحل بازی است. ممکن است بازیباز‌ها با این مساله کنار امده باشند که در بازی‌های اکشن، اجساد پس از مدتی غیب می‌شوند اما این مساله تجربه بازیباز از HR را خراب خواهد کرد. همه کاراکتر‌های دنیای بازی باید حرکت و رفتار درستی داشته باشند و همه عناصر محیطی باید قابلیت اثر پذیری و فعل و انفعال داشته باشند. رسیدن به این سطح از جزییات بسیار دشوار است. هر صحنه‌ای که در بازی رخ خواهد داد منحصر بفرد است و بنابراین گیم‌پلی خاصی را به بازیباز‌ ارائه می‌کند”.

” این بازی سیستم Trophy را پشتیبانی می‌کند و ممکن است مضامین انلاین نیز داشته باشد اما خود بازی HR کاملا تک‌نفره است”.

همچنین دیوید کیج می‌گوید که این انجام بازی نیازی به سیستم دکمه‌زدن ندارد، البته به جز صحنه‌های اکشن. همچنین در صحنه‌های اکشن از Sixaxis نیز استفاده می‌شود.

او اضافه می‌کند:” کمپانی Quantic Dream این بازی را در راس برنامه‌های خود قرار داه و به شدت بر روی ان کار می‌کند اما به زوری این شرکت به مرحله‌ای می‌رسد که می‌تواند 2 یا 3 پروژه را بطور همزمان اداره و پشتیبانی کند”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا