اخبار بازی

اطلاعاتی از Alan Wake

مدت زیادی تا انتشار بازی نمانده است. ساخت بازی به اتمام رسیده و حالا تیم Remedy وقت دارند تا به سوالات جانبی نیز بپردازند. اطلاعات زیر، نقل قول از اعضای Remedy می‌باشد.

توضیح RMD در مورد لودینگ ها:
فقط در دو حالت صفحه لودینگ را می‌بینید. وقتی Alan بمیرد و وقتی می‌خواهید بازی Save شده خود را لود کنید. در بقیه موارد، بازی در حال پخش کات‌سنس‌ها بارگذاری می‌شود ( البته یک حالت سوم نیز وجود دارد. اگر کات سنس‌ها را Skip کنید).

در مورد کات سنس‌ها:
برای راحتی بازیباز، بازی در هر حالتی که باشد با فشار Start، وارد حالت Pause می‌شود. اگر بخواهید یک کات‌سنس را رد کنید ابتدا یکی از دکمه‌ها را فشار داده و روی صفحه یک B ظاهر شده که با فشار B، کات سنس Skip می‌شود. اگر بطور اتفاقی کات سنسی را رد کردید جای نگرانی نیست. در قسمت منوی بازی می‌توانید همه کات‌سنس‌های قبلی را تماشا کنید.

نصب بر روی H.D.D
بازی به صورتی بهینه شده است که در سریعترین زمان ممکن از روی DVD لود شود. اگر بازی را نصب کنید، زمان لود بعد از مردن یا شروع دوباره چک‌پوینت‌ها حتی سریع‌تر هم می‌شود( گرچه از روی DVD هم بسیار سریع هستند).

همچنین Petri Alanko، نوازنده موزیک‌های بازی از همکاری با Remedy ابراز خوشنودی کرده و اظهار داشته است که اگر هنگام دیدن کات‌سنس‌های بازی، اشکی بر روی صورت بازیباز جاری نشود، او حتما در کارش اشتباهی داشته است.
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا