اخبار بازی

اسکوار انیکس با کاهش فروش 63 درصدی مواجه شد

در مطالعات اخیری که انجام شد، مشخص شد که فروش بازی‌های SE در امسال با کاهشی 63 درصدی روبرو شده است. در واقع سال 2007 بازی قدرتمند و عظیم به نام FFVII: Crisis Core در ژاپن منتشر شد که فروش خوبی داشت. این بازی در هفته اول 500,000 نسخه فروش داشت و پس از چندی برای ریجن‌های دیگر نیز در سراسر دنیا منتشر شد و تا اوایل امسال نیز سود خوبی را نصیب SE کرد اما پس از آن SE با چالشی بزرگ روبرو شد. یعنی نداشتن عنوانی قوی و پر طرفدار و این روند همچنان ادامه دارد تا هنگامی که بازی Dissidia: Final Fantasy عرضه شود.

بازی Dissidia تقریبا تمام فن‌های دنیای فاینال‌فانتزی را به سوی خود جلب‌ کرده‌است. این بازی به عنوان سالگرد بیستمین سال بازی‌های فاینال فانتزی محسوب می‌شود و شخصیت‌هایی دارد که از هر 12 شماره اصلی این سری از بازی‌ها در کنار هم جمع شده‌اند حالا بازیباز‌ها می‌توانند شخصیت‌ محبوب خود را انتخاب کرده و او را به عنوان بهترین مبارز در دنیای فاینال فانتزی تبدیل کنند.

سری اصلی این بازی همیشه در روز اول چیزی بین 1.5 تا 2 میلیون فروش داشته‌اند و احتمال می‌رود که Dissidia نیز چیزی بین این مقادیر باشد. حتی ممکن است این بازی بتواند رکورد Monster Hunter را که پرفروشترین بازی در ژاپن است بشکند. بهرحال همه چیز به این بستگی دارد که مجله معتبر و مورد اعتماد ژاپنی‌ها، فامیتسو، این بازی را چگونه نقد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا