اخبار بازی

اسکوئر انیکس از احتمال عرضه Star Ocean 5 بر روی PC می‌گوید

آقای «Shuichi Kobayashi» تهیه کننده بازی «Star Ocean: Integrity and Faithlessness» از امکان عرضه این عنوان برای رایانه‌های شخصی پس از انتشار آن بر روی کنسول PS4 خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

آقای «کوبایاشی» هفته گذشته در مصاحبه‌ای با سایت «FFDream» در مورد احتمال عرضه «استار اوشن ۵» برای رایانه‌های شخصی سخنان زیر را گفت.

 

FFDream: «آیا برنامه‌ای برای عرضه «استار اوشن ۵» بر روی PC دارید؟»

 

کوبایاشی: «از آنجایی که بازی مملو از لحظات اکشن است، برایم سوال است که حالت ایده‌آل وارد کردن دستورات (کنترل) در نسخه PC (چیست)… بهترین راه برای بازی کردن آن چه خواهد بود، شما نظری در این مورد دارید؟»

 

FFWorld: «با گیم‌پد (کنترولر)؟»

 

کوبایاشی: «آیا در اروپا مردم به بازی کردن با گیم‌پد بر روی PC عادت دارند؟»

 

FFWorld و FFDream: «بله.»

 

کوبایاشی: «که اینطور. پس اگر گیم‌پد داشته باشید می‌توانید بدون مشکل آن را بازی کنید، اما برایم سوال است که آن‌هایی که گیم‌پد ندارند چگونه این عنوان را بازی خواهند کرد. این نگرانی اصلی ما و دلیل عقب انداختن نسخه PC این عنوان است، تا بتوانیم به (طراحی) کنترلی مناسب برای افرادی که گیم‌پد ندارند فکر کنیم. موتور «Aska» که «tri-ace» برای ساخت «استار اوشن ۵» از آن استفاده کرده است، به ما این اجازه را می‌دهد تا به راحتی این عنوان را بر روی PC بیاوریم، پس اگر ما بتوانیم راه حلی برای کنترل بازی در نسخه PC پیدا کنیم، پورت کردن آن نباید برای ما کار مشکلی باشد. هرچند نمی‌توانم قول یک پورت سریع را به شما بدهم.»

 

«Star Ocean: Integrity and Faithlessness» هفته آینده ۲۸ام جون در آمریکای شمالی و یک جولای در اروپا، به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا