اخبار بازی

اسپنسر تأیید کرد که پروژه Scorpio برخی عناوین را به صورت Native 4K اجرا خواهد کرد

بعد از گزارشی که در مورد جزئیات حافظه RAM کنسول اسکورپیو منتشر شد، این سؤال مطرح شد که آیا این پروژه قادر است بازی‌ها را به صورت Native 4K اجرا کند یا خیر؟ مدیر Xbox، فیل اسپنسر، در توییتی به این سؤال با پاسخی کوتاه جواب داد.

کاربری در توییتر از اسپنسر سؤال کرد که آیا این کنسول می‌تواند بازی‌ها را به صورت Native 4K اجرا کند؟ اسپنسر در پاسخ او خیلی کوتاه پاسخ داد: «بله»

به گفته مایکروسافت تمام عناوین فرست پارتی این کنسول به صورت Native 4K اجرا خواهد شد. خانم Shannon Loftis، مدیرکل استودیوهای مایکروسافت، در ماه سپتامبر اعلام کرد که تمام عناوین ساخته شده توسط آن‌ها بر روی پروژه اسکورپیو به صورت Native 4K اجرا می‌شود. سال گذشته نیز مدیر بازاریابی مایکروسافت، Aaron Greenberg، تأیید کرد که اسکورپیو کنسولی است که تا کنون هیچ کنسولی مانند آن از نظر سطح گرافیک وجود نداشته است.

با توجه به صحبت‌های مدیران ارشد مایکروسافت و تأیید فیل اسپنسر به نظر می‌رسد این پروژه قادر به اجرای بازی‌ها به صورت Native 4K خواهد بود و در صورتی که این امکان فراهم شود این پروژه تنها کنسولی خواهد بود که قادر به انجام این مهم است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا