اخبار بازی

استودیو Arkane: داستان عنوان Prey بسیار تاریک خواهد بود

وبسایت Game Informer با کارگردان بخش خلاقیت های استودیو Arkane یعنی Raphael Colantonio و طراح ارشد Ricardo Bare، مصاحبه ای  در مورد عملکرد بازی Dishonored 2 بر روی پلتفرم PC و سوالاتی در مورد داستان عنوان بعدی این استودیو Prey انجام داده است.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

این دو توسعه دهنده از استودیو Arkane، خوشحال هستند از اینکه تاپیکی برای لانچ نا امید کننده عنوان Dishonored 2 بر روی پلتفرم PC درست شده است و قول دادند که چنین مشکلاتی در مورد عرضه عنوان Prey بر روی پلتفرم PC اتفاق نیفتد.

«ما عرضه بسیار بدی را با عنوان Dishonored 2 بر روی پلتفرم PC تجربه کردیم. موقعی که می خواهید یک بازی برای PC بسازید شما هرگز نمی توانید ببیند بعدا بازی چطوری خواهد بود بخصوص بر روی PC که تنظیمات بسیار زیادی وجود دارد. متاسفانه چنین اتفاقی افتاده است ما بسیاری از مشکلات عنوان Dishonored 2 بر روی PC را با عرضه پچ های مختلفی رفع کرده ایم. البته ما الان به نسخه PC بازی Prey بسیار توجه خواهیم کرد که تا عنوان بی عیب و نقص بر روی این پلتفرم باشد.»

این دو توسعه دهنده همچنین در مورد داستان عنوان Prey می گویند:

«عنوان Prey دارای داستان و فضایی کاملا جدی و تاریک بوده و درک حضور شخصیت منفی اصلی در این بازی به دید بازیکنان نسبت به این عنوان بستگی دارد».

بازی Prey قرار است بهار سال 2017 برای پلتفرم PC/XBOXONE/PS4 عرضه شود.

 

 

     

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا