اخبار بازی

استودیو 343 در حال کار بر روی یک پروژه معرفی نشده است

Jessica Shea مدیریت روابط عمومی استودیو 343 به یک پروژه جدید و معرفی نشده اشاره کرد، یک نسخه فرعی از حالت Spartan Assault ؟ یا چیز دیگریست؟ 

Jessica Shea در آخرین بلاگ خود Halo Bulletin نوشت " توسعه بازی یک امر کنجکاوانه است، شما با یک ایده شروع می کنید، در یک مرتع سرسبز که می توانید هر کاری امکان پذیر باشد را انجام دهید، شروع به ساخت بازی می کنید، توسعه و پولیش یک بازی که در نهایت آرزو داری به آن شکل شود یک تجربه لذت بخش است."

Jessica Shea در بلاگ خود ادامه می دهد " ما در حال کار بر روی پروژه هایی هستیم که شما از آن با خبرید: یک TV show و Halo برای Xbox one و در مورد پروژه ای که شما در مورد آن نمی دانید، استودیو ما از ده ها تا صدها نفر تشکیل شده است، که در یک محیط سالم با استخدام نیروهای جدید در حال رشد است، که هر تیمی دارای منابع کافی و مورد نیاز است و کار خود را به خوبی پیش می برند."

"قسمت کوچکی از تیم تغییر پیدا کرده که به حالت پایدارتری رسیده است، ما به عنوان یک استودیو صبورانه به سمت آینده نگاه می کنیم، بابت کنسول Xbox One بسیار هیجان زده هستیم. چرخه تولید بخش های فرانچز به سرعت برق در حال چرخش هستند.

اولین Haloــی که برای Xbox one در نظر گرفته می شود ممکن است عنوان Halo 5 را یدک نکشد، ولی قطعاٌ از شخصیت Master Chief بهره می برد. "

من شگقت زده هستم در آینده در مورد این مورد فوق محرمانه چیزی بشنویم، چه عکس العملی از خود نشان می دهید. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا