اخبار بازی

استودیوی Remedy ساخت بازی‌های چند نفره را در دستور کار خود قرار داد

همانطور که می‌دانید استودیوی Remedy منحصراً به خاطر ساخت بازی‌های تک نفره داستانی شناخته می‌شود، اما آن‌ها بتازگی اعلام کرده‌اند که در حال تجربه‌ی چیزی جدید و گسترش برنامه‌ی خود برای آینده هستند. این استودیو بیان داشته که همچنان ساخت تجربه‌های تک نفره جزو برنامه‌های اصلی آن‌هاست، اما در کنار آن تصمیم به ساخت تجربه‌های چند نفره نیز گرفته‌اند.

بیانیه‌ی توسعه‌دهنده‌ی بازی Quantum Break در این مورد بدین شرح است:" خلق تجربه‌های تک نفره همیشه تمرکز اصلی ماست. در عین حال ما می‌خواهیم خود را با خلق مسیری جدید برای ترکیب المان‌های خاصمان با تجربه‌های مشارکتی و چند نفره به چالش بکشیم. ما همیشه تلاش کرده‌ایم تا بهترین تجربه‌های داستان محور را خلق کنیم، هم‌اکنون نیز مایلیم تا این تجربه و تلاش را با بازیکنان بیشتر از طریق حالت چند نفره به اشتراک بگذاریم. ما معتقدیم که ترکیب تجربه‌های چند نفره با المان‌های خاص Remedy منجر به ساخت دنیایی استثنائی خواهد شد."

با این حال استودیوی Remedy جزئیات بیشتری را از این تصمیم خود به اشتراک نگذاشته است؛ اما پیش از این آن‌ها خبر از ساخت پروژه‌های متعدد در این استودیو داده بودند که بی شک برخی از آن‌ها دارای حالت چند نفره خواهند بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا