اخبار بازی

استودیوی Level-5 بازی‌ای برای زمان عرضه‌ی Nintendo Switch نخواهد داشت

استودیوی Level-5 یکی از بهترین استودیوها در زمینه‌ی ساخت عناوین نقش آفرینی ژاپنی‌ [JRPG]‌ست؛ اما اینطور به نظر می‌رسد که این استودیو تصمیمی به عرضه‌ی بازی برای کنسول Nintendo Switch در زمان عرضه‌اش در ماه مارس 2017 میلادی ندارد.

وب‌سایت Vandal این فرصت را داشته تا با آکیهیرو هینو [Akihiro Hino]، مدیرعامل این استودیو، گفتگویی داشته باشد و در جریان آن از وی در رابطه با وضعیت بازی‌های این استودیو برای کنسول Nintendo Switch پرسیده است. وی در پاسخ گفته:" ما برنامه داریم تا برای Nintendo Switch بازی بسازیم، اما من فکر می‌کنم این نکته‌ای بسیار مهم است تا بهترین راه را برای استفاده [بهره وری] از یک کنسول پیدا کنیم. به همین دلیل، ما هیچ بازی‌ای برای عرضه در زمان انتشار کنسول Nintendo Switch نخواهیم داشت، اما به محض اینکه چگونگی استفاده از آن [کنسول Nintendo Switch] را پیدا کنیم با آن کار خواهیم کرد."

دانستن اینکه استودیوی Level-5 تصمیم دارد برای کنسول جدید نینتندو، Nintendo Switch، بازی بسازد [حتی اگر در زمان عرضه‌ی آن منتشر نگردد] خبری مسرت بخش است؛ چراکه شرکت‌های سوم شخص [Third-Party] کمی از کنسول خانگی قبلی نینتندو، Wii U، حمایت کردند.

بازی بزرگ بعدی استودیوی Level-5، عنوان Ni no Kuni II می‌باشد که هینو در رابطه با آن بیان کرده:" ویژگی‌های جدید بسیاری در این بازی وجود خواهد داشت که به دلیل انتقال از Playstation 3 به Playstation 4 میسر گردیده… [این بازی] یک RPG ساده نخواهد بود، اما یک سیستم جدید معرفی خواهد شد که بر روی ایجاد قلمروی پادشاهی متمرکز خواهد بود. بنابراین بله، تغییرات زیادی [نسبت به بازی نخست این سری] وجود خواهد داشت.".

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا