اخبار بازی

استودیوی مرکوری‌استیم شایعه‌ی ساخت نسخه‌ای از سری Metroid را رد کرد

بازی Metroid Prime: Federation Force اخیراً منتشر شده اما طرفداران اصیل سری Metroid تمایل زیادی به آن نشان ندادند؛ خواسته‌ی اصلی آن‌ها نسخه‌ای اصلی از سری Metroid با حال و هوای خاص این مجموعه است. شایعاتی نیز در گذشته منتشر شده بود مبنی بر این که نسخه‌ای از این سری توسط سازنده‌ی Castlevania: Lords of Shadow، یعنی استودیوی MercurySteam با حمایت نینتندو در حال ساخت است که متاسفانه بتازگی این استودیو این شایعه را تکذیب کرد.

Enric Alvarez، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی مرکوری‌استیم در گفتگو با وب‌سایت یوروگیمر درمورد این شایعه صحبت کرد و به تکذیب آن پرداخت. او در این باره اعلام کرد:" من فکر می‌کنیم که این شایعه پس از مصاحبه‌ای که درباره‌ی Mirror of Fate داشتیم قوت گرفت. در جریان آن مصاحبه، شخصی از ما پرسید که چه بازی‌های دیگری را دوست دارید بسازید، من فکر می‌کنم این شایعه از آنجا آمده. یا شاید از سخنانی که در رابطه با تاثیر سری Metroid بر روی Mirror of Fate داشته‌ایم. باقی شایعات ساختگی هستند."

شایعات ساخت نسخه‌ای از سری Metroid توسط استودیوی مرکوری‌استیم تابستان سال گذشته منتشر شدند. در آن زمان اطلاعاتی مبنی بر ساخت یک بازی اکشن اول شخص از سری Metroid برای پلتفرم‌های Wii U و 3Ds توسط این استودیو در سطح اینترنت منتشر شد. همچنین این شایعات خبر از حضور Samus به عنوان شخصیت اصلی این سری نیز می‌داد.

آخرین نسخه‌ی اصلی از سری Metroid، بازی Metroid: Other M نام دارد که برای کنسول Wii منتشر شد؛ تاکنون نینتندو صحبتی در رابطه با وجود نسخه‌ی [اصلی] جدیدی  از این سری نکرده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا