اخبار بازی

استقبال فوق‌العاده بازیکن‌ها از نسخه بتا Destiny

تنها چند روز از به پایان رسیدن نسخه بتا عنوان Destiny می‌گذرد که Activision جزییاتی را پیرامون استقبال بازیکن‌ها از این عنوان منتشر کرده است. نسخه بتا Destiny که از 17 جولای شروع و تا 27 جولای ادامه داشته است با استقبال 4.6 میلیون نفری بازیکن‌ها مواجه شده است. مقدار دقیق‌تر این تعداد 4,638,937 است که شامل تمامی پلتفرم‌هایی است که بتا عنوان فوق برای آن‌ها در دسترس بوده است.

اکتیویژن در این رابطه اشاره کرده است که این بزرگ‌ترین میزان استقبال بازیکن‌ها از نسخه بتا یک IP جدید بر روی کنسول‌ها بوده است و همان‌طور که مشخص است این گفته برای کنسول‌های نسل فعلی هم صدق می‌کند.

Eric Hirshberg، سرپرست بخش ناشرین اکتیویژن، در این  رابطه گفته است: "این بزرگ‌ترین بتا مربوط به کنسول‌های نسل حاضر و هم‌چنین بزرگ‌ترین بتا مرتبط با یک IP جدید بر روی تمامی کنسول‌ها تا به امروز است. چنین استقبال گسترده‌ای از بتا Destiny برای ما باورنکردنی است. ما از دیدن چنین استقبالی شگفت‌زده شده‌ایم. اما بتا فقط تجربه‌ای مختصر از بازی اصلی است، روز شماری برای منتشر شدن بازی در 9 سپتامبر از حالا برای ما شروع شده است."

این استقبال پرشمار برای مدیر‌عامل استودیو سازنده -Bungie- هم بسیار راضی‌کننده بوده است. Pete Parsons در این رابطه گفته است: "ما حتی از اهداف پیش روی خودمان هم جلوتر قرار گرفته‌ایم و بازخورهای صورت گرفته، برای ما بسیار ارزشمند و گرانبها محسوب می‌شود. ما نمی‌توانیم به اندازه کافی از بازیکن‌ها و مردم تشکر کنیم ولی در هفته‌های باقی‌مانده تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این اطمینان برای ما حاصل شود که Destiny می‌تواند پاسخ انتظارات را در روز عرضه برآورده کند."

عنوان Destiny جدیدترین ساخته استودیو Bungie -خالق سری بازی‌های Halo- است که به شکل ویژه‌ای بر روی بخش چندنفره متمرکز شده است. این بازی در در 9 سپتامبر 2014 (18 شهریور 93) برای کنسول‌های Xbox1، PS3، Xbox360، PS4 عرضه خواهد شد. تا پیش از اشاره شده بود که Destiny از قابلیت Cross-Play پیشتیبانی نخواهد کرد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا