اخبار بازی

اسامی بازیگران حاضر در فیلم سینمایی Warcraft

طبق گزارش وبسایت Slashfilm، شرکت Universal Pictures اسامی بازیگرانی که در فیلم سینمایی Warcraft حضور خواهند داشت را اعلام کرده است. بازیگران این فیلم عبارتند از:
The Messenger, 3:10 To Yuma, X-Men: The Last Stand – Ben Foster
Vikings –Travis Fimmel
Mission: Impossible – Ghost Protocol, Precious, Hitch – Paula Patton
Wrath of the Titans, War Horse – Toby Kebbell
True Blood, EastEnders, Pacific Rim – Rob Kazinsky
Dominic Cooper که هم اکنون آخرین مراحل مذاکرات را طی می کند، در فیلم هایی نظیر Captain America و Mamma Mia حضور داشته. Colin Farrell نیز اعلام شده بود که در حال خواندن فیلمنامه است اما در لیست حضور ندارد. البته شایع است که در کنار دیگر بازیگران حضور خواهد داشت.
کارگردان این فیلم آقای Duncan Jones است و فیلم برداری از ماه ژانویه در شهر Vancouver آغاز خواهد شد. همچنین لیست بلند بالایی از تهیه کنندگان فعال در دو زمینه بازی های رایانه ای و فیلم به چشم می خورد. Charles Roven, Thomas Tull, Alex Gartner ,Jon Jashni تهیه کننده و Stuart Fenegan, Jillian Share, Brent O’Connor و Mike Morhaime به همراه Paul Sams از بلیزارد به عنوان تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود. Chris Metzen, Rob Pardo و Nick Carpenter از بلیزارد هم به عنوان دستیاران تهیه کننده برگزیده شده اند.
داستان فیلم سینمایی Warcraft به اولین نبرد بین انسان ها و ارک ها، از هر دو دیدگاه خواهد پرداخت و در سال 2016 اکران خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا