اخبار بازی

احتمال وجود بخش چند نفره در عنوان بعدی Quantic Dream

به تازگی استدیو Quantic Dream سازنده عنوان تحسین برانگیزی نظیر Heavy Rain پستی را مبنی بر استخدام یک "برنامه ریز ارشد آنلاین" ارسال کرده است. در این آگهی نوشته شده است که فردی که قرار است در سمت برنامه ریز ارشد آنلاین در استدیو Quantic Dream به استخدام دربیاید، می‌بایست اطلاعات زیاد و عمیقی در زمینه این حرفه داشته باشد.
پس از انتشار این آگهی، شایعات زیاد مبنی بر این قضیه منتشر شده است که به احتمال زیاد عنوان بعدی این شرکت، شامل بخش چندنفره خواهد بود. از سوی دیگر مشخص است که عنوان Beyond: Two Souls فاقد بخش چندنفره می‌باشد و این مسئله، سبب می‌گردد که عنوان نسل بعدی این استدیو که قرار است برای کنسول PS4 عرضه شود، احتمال دارد که بخش Mutiplayer در آن وجود داشته باشد.
از بازی بعدی این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست اما چند وقت پیش دامنه جدیدی از سوی این شرکت با نام Singularity ثبت شده است که ممکن است نام بازی بعدی این استدیو باشد.

عنوان Heavy Rain که چند سال گذشته بر روی PS3 عرضه شد، توانسته بود یک تجربه بسیار خوبی را برای بخش Single Player ارائه دهد و همین دلیل سبب شد که این بازی بسیار عالی به فروش رود. به نظر می‌رسد که در نسل آینده، شرکت Quantic Dream بتواند تجربه‌ی جدیدی از بخش چندنفره ارائه دهد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا