اخبار بازی

احتمال همکاری تام هاردی و کریستوفر نولان در قسمت بیست و پنج James Bond

در میان بازیگران متفاوتی که هواداران تقاضا دارند آن‌ها را در لباس محبوب جیمز باند ببینند، تام هاردی نیز حضور دارد. بازیگر محبوبی که بسیاری از طرفداران جیمز باند دوست دارند او، نقش جیمز باند بعدی دنیای سینما را در فیلم بعدی این سری به نام Bond 25 (که البته به طور رسمی هنوز نام‌گذاری نشده است) ایفا کند. بازیگری ثابت شده در ژانر اکشن، که سابقه حضور در مجموعه سینمایی اکشن مکس دیوانه (Mad Max) را نیز دارد. تام هاردی مسلما ظاهر، لهجه و مهارت‌های لازم برای یک جیمز باند موفق را دارد.

به تازگی وب‌سایت دیلی بیست در گزارشی نظر هاردی را مبنی بر اینکه او دوست دارد که چه کسی فیلم بعدی جیمز باند را کارگردانی کند، جویا شد. هاردی هم کریستوفر نولان، کارگردانی که سابقه همکاری با وی را در دو فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) و دانکرک (Dunkirk) دارد، پیشنهاد کرد. هاردی گفت:

"می‌دانی، یک ضرب‌المثل بین ما در صنف بازیگران یا شاید در جامعه هم‌سالان من وجود دارد که می‌گوید، اگر درباره چیزی صحبت کنید، به طور خودکار از رسیدن به آن باز می‌مانید. بنابراین من اصلا نمی‌توانم مستقیما درباره این موضوع اظهار نظر کنم! چرا که اگر من کوچک‌ترین اشاره‌ای به آن بکنم، همه چیز خراب خواهد شد! اما در لفافه بگویم کریستوفر نولان، کارگردان معرکه‌ای برای فیلم بعدی جیمز باند خواهد شد. به خاطر اینکه دنیل کریگ در چهار فیلم قبلی فوق‌العاده بود، و آنچه که سم مندز و باربارا براکلی نیز در فیلم‌های قبلی انجام دادند، فوق‌العاده شگفت‌انگیز بود، پروژه بسیار سختی در انتظار کارگردان بعدی این مجموعه خواهد بود. کنجکاوم که در قسمت بعدی این مجموعه چه خواهد شد، و فکر می‌کنم زمانی که شما از شخصی همچون کریستوفر نولان نام می‌برید، در واقع دارید شخص بسیار قدرتمندی را وارد دنیای جیمز باند می‌کنید، که می‌تواند ایده‌های جدیدی با خود به همراه بیاورد و دوباره داستان‌هایی پرمحتوا و عمیق خلق کند."

همکاری مشترک نولان و هاردی اگر چه می‌تواند باعث موفقیت مجموعه جیمز باند شود، اما هنوز رسمی نشده است.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا