اخبار بازی

احتمال عرضه نشدن Dark Souls 2 در سال 2013

عنوان Dark Souls 2 میزبان آخرین شماره مجله Edge بوده است که در آن، نگاهی 10 دقیقه ای به این بازی داشته است.

 

بر طبق این مقاله، این عنوان ساخته شده توسط استودیو From Software، از لحاظ گرافیکی قابل مقایسه با عناوینی هم چون Watch Dogs و Star Wars 1313 و هم چنین دنباله مستقیمی بر نسخه پیشین خود خواهد بود. دنیای بازی هم اندازه دنیای عنوان نخست خواهد بود اما دارای جزئیاتی انبوه تر خواهد بود.

 

بازی در سرزمین Lordran (سرزمین عنوان نخست) جریان نخواهد داشت اما نام دنیای بازی بعدها فاش خواهد شد چرا که جزیی کلیدی از داستان بازی خواهد بود.

 

همان طور که پیش از این مشخص شد، کارگردانی این بازی بر عهده خاق این سری یعنی آقای Hidetaka Miyazaki نخواهد بود، بلکه سازندگان عنوان Another Century’s Episode، آقایان Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura به کارگردانی این عنوان خواهند پرداخت.

 

این تصمیم به دلیل قدم گذاشتن این عنوان در مسیری تازه گرفته شده است. با این که آقای Miyazaki در حال حاضر سرپرستی یک عنوان دیگر را بر عهده دارد، اما بر روی این عنوان نظارت خواهد داشت. وی هم چنین پیشنهادی مبنی بر گیم پلی مبتنی بر سرور را داده است.

 

آقای Shibuya اذعان داشت که نقشه های برای هر چه بیشتر شفاف تر و ملموس تر ساختن سیستم Covenant دارد.  این موضوع شامل سیستم Morality (اخلاقیات) و داستانی حاوی عناصر مخفیانه کمتر ماهرانه به همراه دنیایی بزرگ خواهد بود.

 

وی معتقد است که تجارب گذشته او، به هر چه بهتر شدن بخش اکشن بازی کمک خوهد کرد.

 

تا کنون 25% ساخت این عنوان کامل شده است و ساخت آن از سپتامبر 2011 آغاز شده است. با توجه به گسترده بودن این عنوان، افراد بیشتری به تیم سازنده ملحق شده اند.

 

و در نهایت، امکان دارد این عنوان در سال 2013 منتشر نشود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا