اخبار بازی

احتمال حضور Mass Effect Andromeda در رویداد Playstation Meeting امشب

به نظر می‌رسد که بازی Mass Effect Andromeda در رویداد Playstation Meeting امشب حاضر باشد. این خبر از توییت یکی از تولیدکنندگان این بازی نشات گرفته است.

آقای Michael Gamble، تولید کننده‌ی بازی Mass Effect Andromeda، روز گذشته با انتشار توییتی به امروز اشاره کرد. او در توییتر خود نوشت:" اوه، خدا، فردا هفتم [7 سپتامبر میلادی] است؟ نه؟ " به احتمال بسیار زیاد این توییت به نشست امروز سونی اشاره دارد و ممکن است بالاخره شاهد نمایشی از Mass Effect Andromeda در جریان آن باشیم چرا که چندی پیش شاهد خبر عرضه‌ی این بازی برای کنسول‌های میان نسلی PS4 Neo و Xbox Scorpio نیز بودیم.

از زمان معرفی Mass Effect Andromeda مدت زیادی می‌گذرد اما تاکنون شاهد نمایشی از این بازی به صورت کامل و مطابق معمول نبودیم. همچنین این بازی یکی از غایبین بزرگ نمایشگاه E3 امسال بود. خیل عظیمی از طرفداران این بازی از بابت انتشار آن در سال 2017 میلادی نگران هستند چرا که معتقدند دلیل عدم نمایش گیم‌پلی این بازی تاکنون  آماده نبودن آن تا بدین لحظه می‌باشد و این مورد موجب قوت این نکته است که بار دیگر شاهد تاخیر انتشار این بازی خواهیم بود. اگر چه سازندگان این بازی هر از چند گاهی مراحل ساخت بازی را منظم و موفق توصیف می‌کنند.

تا برگزاری رویداد Playstation Meeting تنها چند ساعت دیگر زمان باقی مانده است. به احتمال زیاد در این رویداد سونی از دو کنسول PS4 Neo و PS4 Slim رونمایی خواهد کرد. اگر خوش شانس باشیم شاهد نمایشی از بازی Mass Effect Andromeda نیز خواهیم بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا