اخبار بازی

اتومبیل های کمپانی پورشه در FM4 حضور نخواهند داشت !

مدیر عامل شرکت بازی سازی Turn 10، یعنی آقای Dan Greenawalt اذعان داشت: اتومبیل های کمپانی پورشه در عنوان Forza Motorsport 4 وجود نخواهند داشت.

 

این غول ماشین سازی آلمانی به طور انحصاری برای حضور در سری عناوین Forza Motorsport، با کمپانی EA قرار داد بسته بود. اما حال EA این قرار داد را مسدود کرده و از حضور ماشین های این کمپانی در عنوان Forza Motorsport 4 جلو گیری کرده است.

 

آقای Greenwalt طی پستی در سایت رسمی Forza Motorsport گفت: همانطور که می دانید بسیاری از اتومبیل ها در عنوان Forza Motosport 4 وجود دارند، اما در لیست آنها ماشین ها کمپانی پورشه وجود ندارد. ماشین های پورشه تنها از طریق یک قرار داد فرعی با EA برای این سری لایسنس شده بود.

 

وی اشاره داشت: در Forza Motorsport 3 ما قادر بودیم بیش از 35 اتومبیل از این کمپانی را در بازی بگنجانیم، اما در Forza Motorsport 4، باز هم مشتاقیم ماشین های دیگر از کمپانی های مختلف و حتی کمپانی پورشه را در بازی جای دهیم، همچنین قصد داشتیم ماشین های متعدد پورشه را در مود جدید بازی که Autovista نام دارد هم قرار دهیم. اما در آخر انتخاب با EA است و همانطور که حق انتخاب دارد، می تواند راه خود را از این سری جدا کرده و قرار داد کمپانی پورشه را مسدود کند.

 

او ادامه داد: بسیاری از مخاطبین ما و حتی افراد خود ما، با EA در طول 18 ماه گذشته برای تجدید نظر از مسدود کردن این قرار داد صحبت های زیادی داشته اند، اما فایده ای نداشت.

 

Greenwalt هنوز هم به حضور ماشین های کمپانی پورشه در Forza Motorsport 4 امیدوار است. او اشاره داشت که فراری یکی از نمونه های منحصر به فرد ما برای کار کردن با شرکت های ماشین سازی است.

 

وی گفت: در گذشته نیاز مبرمی به کمپانی EA داشته ایم و به طور منظم با یکدیگر همکاری داشته ایم و حال هم قصد داریم با این کمپانی همکاری خود را ادامه دهیم و از کوچکترین تلاشی هم دریغ نخواهیم کرد.

 

وی در آخر از این رویداد اظهار تاسف کرد.

 

بازی Forza Motorsport 4 در ماه اکتبر به طور انحصاری برای XBox360 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا