اخبار بازی

اتمام کار سرویس های آنلاین GT5 و باز شدن خودرو های جدید در GT6

Polyphony Digital قرار است با میزبانی آخرین مسابقه آنلاین که به شرکت کنندگان امکان باز کردن تعدادی خودرو برای استفاده در Gran Turismo 6 را می دهد، به سرویس های آنلاین GT5 در ماه می امسال و برای همیشه خاتمه دهد.

 

بر طبق پستی در وب سایت این فرنچایز (توسط سایت GTPlanet)، مسابقه Gran Turismo 5 Online Event Finale از اواخر امشب آغاز شده و تا 30 می به طول خواهد انجامید. این مسابقه دارای دو مرحله خواهد بود: یکی در Top Gear test track با 2011 Mazda Roadster TC و دیگری در پیست 24 ساعته Nürburgring با 2011 Nissan GT-R N24 Schulze Motorsports.

به محض اینکه در هر دوی این پیست ها مسابقه داده و زمان خود را در طول ماه می ثبت کردید، باید Gran Turismo 6 را بین دوم تا بیست و نهم ژوئن در حالی که وارد همان اکانت PSN شده اید، اجرا کرده تا این پنج خودرو باز شوند:

 

  • 2009 Abarth Grande Punto
  • 2011 Renault Sport Megane R.S. Trophy
  • 2008 Nissan Fairlady Z (Z34)
  • 2012 Tesla Motors Model S Signature Performance
  • 2012 Subaru S206 NBR Challenge Package

 

Polyphony در این باره می گوید: "این خودرو ها که به طور دستی انتخاب شده اند، در مراحل اولیه Gran Turismo 6 بسیار مفید خواهند بود." GT5 در نوامبر 2010 برای PS3 عرضه شده بود و جانشین آن GT6 بود که ماه دسامبر قبل منتشر شد.

GT5 جزو عناوین first-party انگشت شماری از کنسول PS3 سونی محسوب می شود که سرور های آنلاین آن ها در ماه می برای همیشه آفلاین خواهند شد. این عناوین شامل سه عنوان اول از سری Resistance ،MAG و SOCOM: Confrontation است. در مورد GT5، لازم به ذکر است که DLC آن در حال برداشته شدن از PlayStation Store است و به زودی از دسترس خارج خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا