اخبار بازی

آینده گرافیک در بازی‌های موبایل از نگاه Epic Games

این هفته در مراسم «Samsung’s Galaxy Unpacked 2016»، سامسونگ از گوشی جدید خود یعنی «Galaxy S7» رونمایی کرد و استدیو «Epic Game»، آینده گرافیک در بازی‌های موبایل را به نمایش گذاشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

در ویدیو زیر می‌توانید نمایش «ProtoStar» ساخته شده توسط «Unreal Engine 4» را مشاهده کنید:

این نمایش که به صورت ریل تایم برروی Galaxy S7 به نمایش درآمد، توسط UE4 و «Vulkan API» ساخته شده است. «Tim Sweeney»، مدیر عامل استدیو Epic Games گفت: «استاندار جدید صنعت یعنی Vulkan API، عنصرهای کلیدی تکنولوژی گرافیکی کنسول‌ها را به گوشی‌های همراه آورده و سامسونگ با Galaxy S7 پیشتاز در استفاده از این تکنولوژی است. UE 4 اولین موتور بازی‌سازی است که از Vulkan پشتیبانی می‌کند و پایه‌های محکمی را برای توسعه دهندگانی که می‌خواهند عضوی از انقلاب گرافیکی در گوشی‌های همراه باشند، فراهم می‌کند.»

به نقل از Epic Games، استفاده UE 4 از Vulkan، پیشرفت‌های زیادی را به همراه دارد که شامل آبجکت‌های داینامیک بیشتر و کارایی سریع تر خواهد بود.

در لیست زیر می‌توانید تکنولوژی‌های استفاده شده در نمایش ProtoStar که به همراه Vulkan در UE 4 قابل استفاده هستند را مشاهده کنید:

 

  • Dynamic planar reflections – high-quality reflections for dynamic objects
  • Full GPU particle support on mobile, including vector fields
  • Temporal anti-aliasing – TAA
  • High-quality ASTC texture compression
  • Full scene dynamic cascaded shadows
  • Chromatic aberration
  • Mobile dynamic light refraction
  • Filmic tonemapping curve
  • Improved mobile static reflections
  • High-quality mobile depth of field
  • Vulkan API support with thousands of dynamic objects onscreen

 

گوشی جدید «Galaxy S7»، به همراه سیستم خنک‌کننده آبی و قابلیت ضبط و پخش گیم‌پلی عرضه خواهد شد. پیش فروش این دستگاه به همراه یک «Gear VR» مجانی، از 23 فبریه آغاز می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا