اخبار بازی

آیا نام شخصیت اصلی Mass Effect: Andromeda مشخص شد؟

طرفداران تیزبین «Mass Effect» ادعا می‌کنند که توانسته‌اند نام شخصیت مرموز «مس افکت: آندرومدا» را کشف کنند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

مس افکت: آندرومدا چهارمین شماره از سری نقش آفرینی علمی-تخیلی «بایوور» است که بر خلاف سه‌گانه قبلی، «فرمانده شپرد» را به عنوان شخصیت اصلی همراه ندارد و در پاییز 2016 برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.
هر چند اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده است ولی طرفدارن این عنوان فکر می‌کنند که توانسته‌اند نام شخصیت اصلی آندرومدا را از تیزر کوتاهی که اخیرا در «N7 Day» منتشر شد، کشف کنند.
اگر نمایش روز هفتم نوامبر را در ثانیه 0:44 متوقف کنید، صحنه‌ای از نمای داخلی یک فضاپیما را مشاهده خواهید کرد. حال اگر دقت خود را متوجه قسمت سمت چپ داشپرد فضاپیما کنید یک پلاک را خواهید یافت. با مشاهده دقیق‌تر، به نظر می‌‌رسد که عبارت «Ryder» بر روی آن حک شده است. در سمت راست داشبورد، عکسی را مشاهده می‌کنیم که به نظر فردی دست‌های خود را بر روی شانه‌های دو کودک گذاشته است. آیا Ryder صاحب خانواده و فرزند است؟
بر طبق نظریه‌ی یکی از کاربران «Reddit»، بر روی پلاک، اسم RYDER/RIDER حک شده است. شاید این موضوع اشاره‌ای باشد به نام «Sally Ride» اولین زن آمریکایی که توانست به فضا سفر کند.
با توجه به همین موضوع، جالب است بدانید که نام «فرمانده شپرد» نیز ظاهرا از اسم «Alan Shepard» اولین مرد آمریکایی که موفق شد به فضا سفر کند، گرفته شده است.
جالب‌تر اینگه موزیک پس‌زمینه تریلر E3 2015 نیز با نام «Ghost Riders in the Sky» از کارهای «Johnny Cash» بود.
به نظر می‌رسد برای بدست آوردن اطلاعات جدید از آندرومدا باید تا سال آینده میلادی منتظر بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا