اخبار بازی

آیا سونی Dualshock 4 جدیدی خواهد ساخت ؟

شرکت سونی در تاریخ شانزدهم ژوئن Patenet ( حق ثبت اختراع و امتیازات آن ) ای را در مورد نوع متفاوتی از دسته کنسول‌های PlayStation که با نام Dualshock معروف هستند را ثبت کرد.

این پتنت که توسط Sony Interactive Entertainment of Japan به ثبت رسیده درباره یک مدل از دسته از کنسول PS4 است که تغییراتی در مکان جایگیری انالوگ‌ها، چهار دکمه اصلی، D-pad و حتی دکمه‌های Share و Options می‌باشد.

برخی این حرکت سونی را پاسخی به کنترلر Elite کنسول XBOX One می دانند که موفقیت قابل توجهی برای مایکروسافت به دست آورد و البته با توجه به قیمت 150 دلاری آن سیستم‌هایی مانند شخصی سازی‌های پیشرفته‌تر و گوناگون در اختیار باریکنان قرار می‌داد.

اما بیشتر از آن که این مدل از دسته را پاسخی برای Elite مایکروسافت بدانیم باید گفت شاید تنها یک بازآفرینی از دسته‌های امروزی است و سونی هیچ طرحی برای پاسخ دادن به دسته Elite ندارد، حتی جالب آن است که بدانیم اولین بار چنین پتنتی در جولای 2013 به ثبت رسیده و می‌توان گفت سونی به نوع این پتنت را تمدید کرده است.

 

در ادامه شما را به دیدن مدل‌های پتنت از انواع Dualshock 4 های ثبت شده دعوت می‌کنیم.

 

 

 src=https://8pic.ir/images/76zz5enhjo32671wlmlm.jpg /></p><p style= src=https://8pic.ir/images/7h0rgtbfm3th29j7p6yu.jpg /></p><p style= 

 src=https://8pic.ir/images/e2khv3as6cwifywta0x5.jpg /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.geek.com/games/dualshock-4-patent-could-mean-sony-is-working-on-an-elite-controller-of-its-own-1658738/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=مهدی اسلامی1395-03-31

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا