اخبار بازی

آپدیت: سونی: Gran Turismo 6 برای PS3 عرضه خواهد شد

بازی بعدی استدیو Polyphony به جای PS4 در راه PS3 است. همه از این موضوع آگاه هستند که سونی در حال کار برروی Gran Turismo 6 است.

GT5 یکی از پرفروشترین بازی‌های، سونی در این نسل بوده است، پس دلیلی برای ساخته نشدن نسخه‌ای دیگر از مجموعه GT وجود ندارد. ولی افراد زیادی برین باورند که این بازی باید برای PS4 ساخته شود تا قدرت این کنسول را هرچه بیشتر به نمایش بگذارد، Vita هم می‌توانست مانند PSP که دارای ویژگی‌های خاصی بود مدنظر برای عرضه یک بازی از سری GT قرار گیرد.

بعد از رونمایی PS4 شایعات زیادی بود که سونی PS3 را فراموش خواهد کرد ولی سونی گفته است که از این کنسول هم پشتیبانی خواهد کرد.

آپدیت:
  Shuhei Yoshida مدیر استدیو‌های سونی گفت:
"یک روز از روز‌های آینده Gran Turismo 6 خواهد آمد."
Gran Turismo HD در E3 سال 2005 به صورت انحصاری برای PS3 رونمایی شد. همیشه یک عنوان از سری Gran Turismo با کنسول‌های سونی معرفی و عرضه شده. با این نتیجه باید منتظر یک GT برای PS4 در E3 سال 2013 باشیم.

Michael Denny معاون رئیس استدیو‌های سونی در مصاحبه‌ای درمورد حمایت سونی از PS3 گفت:
"خوب ما می‌خواهیم نگاهی به بازی‌های که برای PlayStation 3 در آینده عرضه می‌گردند بیندازیم، The Last of Us, Beyond: Two Souls, GT6 و بعد از آنان بازی‌های شرکت‌های third-party مانند: Assassin’s Creed و GTA را برای PS3 خواهیم داشت."

Ubisoft هفته دیگر نشستی درمورد Assassin’s Creed دارد و دعوت نامه‌هایی را نیز برای اشخاص خاص در این مورد فرستاده است. پنجشنبه هفته گذشته در مراسم رونمایی از PS4 در نیویورک بازی‌های زیادی از PS3 رونمایی نشد. هیچ کس از حاضرین درمورد بازی‌های معرفی نشده PS3 صحبت نکرد، GT6 شاید یکی از این بازی‌های باشد.

Denny در مورد حمایت از PSV نیز افزود:

"مهم‌ترین چیز برای ما این است که محتویات بازی‌هایی که عرضه می‌کنیم عمری طولانی داشته باشند، درمورد PS Vita باید بگویم بازی‌های برای این کنسول عرضه می‌شوند در طول زمان کیفیتشان بهتر و بهتر می‌شوند. و سونی هنور هم از PS3 حمایت می‌کند.

متاسفانه بازی‌های PS3 در PS4 اجرا نخواهند شد، PS4 قادر به اجرا بازی‌های دسته دوم است. سازگاری بازی‌های PS3 در PS4 هزینه زیادی را می‌خواهد، و ما باید تصمیم بگیریم چه کاری برای جامعه گیمرها مهم است."

شاید نسخه‌ای مخصوصی از GT6 برای کنسول PS4 ساخته شود.

سازنده سری GT آقا Yamauchi گفته است:

" فعلا آمادگی این را ندارم تا درمورد تاریخ عرضه GT6 صحبت کنم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا