اخبار بازی

آمازون کوله پشتی رسمی Titanfall 2 را برای فروش قرار دارد

بازی مورد انتظار Titanfall 2 به زودی با انواع و اقسام وسایل مزین شده با طرحش، عرضه خواهد شد؛ خرده فروشی آمازون نیز به تازگی از کوله پشتی‌ای با طرح این بازی رونمایی کرده و آن را برای خرید علاقه مندان در دسترس قرار داده است. این کوله پشتی توسط OGIO با مجوز رسمی طراحی شده است.

توضیحات رسمی این کوله پشتی بدین شرح است:" مسافرتی هیجان انگیز با کوله پشتی لایسنس شده توسط OGIO با طرح Titanfall 2 داشته باشید، این کوله پشتی به طور اختصاصی برای طرفداران این بازی محبوب طراحی شده است. این کوله پشتی کاربردی نه تنها علاقه‌ی شما را به بازی Titanfall 2 نشان می‌دهد، بلکه فضایی مناسب برای نگه داری وسائل شما تهیه کرده و همچنین دارای بخشی حاوی حفاظ برای لپ تاپ های 17 اینچی‌ست.

با یک محفظه‌ی اصلی بزرگ، مناسب برای قرار دادن آیپد/تبلت/ کتاب‌خوان‌های الکترونیک، جیبی بازشونده با استفاده از زیپ در قسمت بالای کوله، پنلی پشت کوله برای جریان هوا در پشت کوله قرار گرفته، شامل مدال‌های بازی Titanfall نیز هست که مناسب برای برنامه‌ریزی برای سفر های لذت بخش است."

این کوله پشتی طرح دار در تاریخ جمعه 14 آبان [4 نوامبر میلادی] عرضه خواهد شد. آمازون این آیتم را با قیمت 99.99 دلار به همراه ارسال پستی رایگان برای فروش قرار داده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا