اخبار بازی

آمار گوگل نشان می دهد: اندروید Marshmallow در حال رشد

ماه پیش اندروید مارشملو برای اولین بار از سهم 10 درصدی بازار گذشت. و حالا گوگل گزارش جدیدی از وضعیت اندروید در دسترس قرار داده است. همانطور که انتظار دارید، مارشملو به رشد خود ادامه داد. اندروید مارشملو حالا 13.3 درصد از سهم اندروید را در اختیار دارد، که نسبت به یکی، دو ماه گذشته 3.2 درصد رشد پیدا کرده است.

با این حال، متاسفانه اندروید مارشملو از نظر توزیع به هیج وجه نزدیک به اندروید لالی پاپ (Lollipop) یا کیت کت (KitKat) نیست. هردو نسخه منتشر شده لالی پاپ همراه هم 35.1 درصد و کیت کت 30.1 درصد سهم بازار را در اختیار دارند. حداقل تا 6 ماه آینده اندروید مارشملو گسترده ترین نسخه از اندروید نخواهد بود.

 src=/files/2.jpg /></p><p dir=RTL style=text-align:justify>بنا به دلایلی، هنوز دستگاه هایی وجود دارند که در حال اجرای اندروید های بسیار قدیمی مانند <span dir=LTR>Jelly Bean</span> ، <span dir=LTR>Ice Cream Sandwich</span> و <span dir=LTR>Gingerbread</span> یا حتی <span dir=LTR>Froyo</span> هستند.</p><p dir=RTL style=text-align:justify>خوشبختانه اندروید <span dir=LTR>Froyo</span> تقریبا منقرض شده است ولی <span dir=LTR>Gingerbread</span> سهم 1.9 درصدی بازار اندروید را دارد. <span dir=LTR>Ice Cream Sandwich</span> سهم 1.7 درصد و <span dir=LTR>Jelly Bean</span> هم 17.8 درصد است و اثری از مرگ در خود نشان نمی دهد و حتی سهم بیشتری نسبت به مارشملو دارد.</p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=امین مونسی1395-04-23

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا