اخبار بازی

آقای Ian Milham کارگردان جدید سری Tomb Raider خواهد بود

«ایان میلهام»، بازیسازی با تجربه ۲۰ ساله در صنعت گیم که پیش‌تر نقش کارگردان هنری در عناوین «Dead Space» را بر عهده داشته، حال به استدیوی «کریستال داینامیکس» پیوسته و به عنوان کارگردان سری «Tomb Raider» در این شرکت فعالیت خواهد کرد. با ما در بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در ادامه می‌توانید نظرات «کریستال داینامیکس» و آقای «میلهام» را مطالعه کنید.

 

«اسکات اموس»، یکی از رئسای استدیوی «کریستال داینامیکس»

«ایان یکی از آن سازنده‌های کار کشته و کمیاب است که خلاقیت، هنرمندی و علاقه را با یکدیگر ترکیب و به اثری فوق‌العاده بر روی مانیتور (بازی) تبدیل می‌کند. این نوع (خصوصیات همانند یک) DNA منطبق با آن چیزی است که «کریستال داینامیکس» در این چند سال‌ اخیر خود را بر اساس آن ساخته است. ما بسیار هیجان زده‌ایم که ورود «ایان» را به عنوان جدیدترین استعداد درجه یک، به استدیوی خود خوش آمد گوییم. اخلاق، استعداد و آرمان‌های او در ساخت تجربه‌های بی‌نظیر از بازی‌ها، کاملا با شخصیت «کریستال داینامیکس» هماهنگ است.»

 

«ایان میلهام»

«بازی‌های ماجراجویی همیشه علاقه شماره یک من بوده‌اند. (پس) وقتی موقعیت پیوستن به «کریستال داینامیکس» پیش آمد، من باید آن را قبول می‌کردم. اینجا خانه «لارا کرافت»، افسانه‌ای در بازی‌های اکشن ماجراجویی و یکی از ستون‌های صنعت بازیسازی است. من الان مدتی است که کارهای «کریستال داینامیکس» را تحسین می‌کنم، همانطور که آن‌ها به ارائه تجربه‌های دیدنی و داستان‌های بی‌نظیر، در کنار سیستم‌های عمیق و تصمیمات بازیکنان، ادامه می‌دهند. من برای مسیری که استدیو در پیش گرفته بسیار هیجان زده هستم و نمی‌توانم صبر کنم تا بخشی از آن باشم.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا