اخبار بازی

آغاز قدرتمند PlayStation VR در ژاپن با فروش 50 هزار نسخه در هفته‌ی نخست

به نظر می‌رسد نشانه‌های اولیه‌ی موفقیت هدست واقعیت مجازی PlayStation VR نمایان شدند؛ آمار این هفته‌ی Media Create منتشر شده و بر طبق آن دستگاه PlayStation VR، هدست واقعیت مجازی سونی برای Playstation 4، فروش قدرتمندی را در هفته‌ی نخست انتشارش در ژاپن تجربه کرده است. بر طبق آمار ارائه شده [از طریق NeoGAF]، این هدست در نخستین هفته‌ی انتشارش در کشور ژاپن 51,644 واحد فروخته است.

فروش Playstation VR، بیشتر از فروش Xbox One در هفته‌ی نخست انتشارش در کشور ژاپن بوده است [این کنسول جدید مایکروسافت 25,674 واحد در زمان انتشارش فروخت]. اگر هدست PlayStation VR را به عنوان یک دستگاه مستقل در نظر بگیریم، تبدیل به پرفروش ترین سخت افزار این هفته خواهد شد که از Playstation 4 و 3Ds نیز بیشتر فروخته است.

با این حال اما فروش نرم افزاری PlayStation VR [بازی‌های این دستگاه] نسبت به فروش خود دستگاه ضعیف تر عمل کرده است. پرفروش ترین بازی این هدست، PlayStation VR Worlds نام دارد که بیش از 6 هزار واحد فروخته است. هیچ بازی دیگری از این هدست به این موفقیت نرسیده است.

البته لازم به ذکر است که اکثر بازی‌های هدست واقعیت مجازی PlayStation VR به صورت دیجیتالی و از طریق شبکه‌ی Playstation عرضه شده بنابراین ممکن است فروش نرم افزاری این هدست نیز موفق عمل کرده باشد که باید منتظر ارائه‌ی آمار آن باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا