اخبار بازی

یکی از سازندگان Titanfall: بر اساس باور قلبی بازی را نخرید

صرف نظر از اشتیاق فراوان بازیکنان برای عرضه Titanfall، نسخه Beta این بازی با مشکلات پینگ، گیم پلی و غیره دست و پنجه نرم می کند.
بر روی سرورهای آفریقای جنوی یکی از اعضای Respawn در اعلامیه ای گفته بودند: "در بحث طراحی: بازی Titanfall برای پینگ های بالا در نظر گرفته شده است. آیا هنوز با پینگ 200ms کار خواهد کرد؟ بله. آیا مشکلی ایجاد خواهد شد؟ بزرگترین تفاوت زمانی است که pilot می خواهد از دست فردی که بر روی تایتان او آمده است فرار کند. اینجا 200ms پینگ بیشتر مطرح می شود که تا قبل از اینکه بخواهید واکنشی نشان دهید به شما تیراندازی می شود. مسئله پینگ بر روی تایتان ها به دلیل قدرت مرگبار آنها چندان تاثیری ندارد."
حال پس از انتقادات متعدد در انجمن رسمی سایت سازندگان Titanfall، یکی از افراد حاضر در استدیو به مردم توصیه کرده اند که قبل از خرید بازی اصلی، نسخه Beta را تجربه کنند یا از دیگران پرس و جو کنند. ایشان در پاسخ به یکی از کامنت ها و اشاره به اعلامیه بالا گفته اند:"این گونه طراحی باعث کاهش کیفیت چیزی نخواهد شد. منظور او دقیقا فرود یک نفر دیگر بر روی تایتان شما نبوده است. منظور این است قبل از اینکه شما بخواهید واکنشی نشان دهید، یک نفر سریعتر شما را رویت کند. ممکن است متوجه شده باشید که با پینگ بالا شما از خط آتش فرار می کنید اما با این حال 8 ثانیه بعد کشته می شوید. من فقط یک طراح هستم و نمی توانم درباره سرورهای Azure استرالیا اظهار نظر کنم اما … ما از شما درخواست نمی کنیم که این بازی را به خاطر باور قلبی خود بخرید. لطفا نسخه Beta را تجربه کنید و یا با افرادی که این بازی را تجربه کرده اند صحبتی قبل از خرید داشته باشید. هیچ چیزی مخفی نیست و پینگ شما بر روی صفحه منوی اصلی بازی لیست می شود. اگر تجربه گیم پلی راضی کننده نیست بازی را خریداری نکنید و حتما Respawn, EA و Microsoft را از دلایل خود با خبر کنید."
درباره سادگی نبرد یک تایتان علیه تایتان دیگر، این سازنده می گوید: "کمی به این موضوع وقت بدهید آن وقت به نظرم غافلگیر خواهید شد. عمق بسیار زیاد نبردهای TvT ممکن است در یک نگاه سریع قابل مشاهده نباشد. یک سری اسلحه و قابلیت نیز در Beta وجود ندارد که در آینده مسیر را به سوی موارد جدیدتر باز خواهد کرد. پس از اینکه به اندازه کافی بر روی Skill ها فعالیت کنید، امکان این وجود دارد که در یک نبرد 2 به 1 هم پیروز میدان باشید."
صرف نظر از مشکلات به وجود آمده در سرورهای Titanfall، گیم پلی این بازی بسیار هیجان انگیز است. Titanfall در 11 مارس برای Xbox One, Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا