اخبار بازی

یوبی‌سافت: The Division در زمان عرضه می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین لانچ‌های عناوین تازه‌وارد بدل گردد

در حالی که انتظار می‌رود طی ماه مارچ سال جاری یکی از عناوین مورد انتظار «یوبی‌سافت» یعنی «Tom Clancy’s The Division» در معرض انتشار قرار گیرد، به‌نظر می‌رسد باتوجه به بازخوردها و آمارهای موفقیت‌آمیزی که نسبت به نسخه بتای بازی شده‌است، «یوبی‌سافت» انتظارات بالایی از این عنوان در ذهن خود پرورانده‌است. تا قدری که به‌تازگی طی آخرین اخبار اعلام شده‌است که «یوبی‌سافت» انتظار دارد تا عنوان شوتر سوم شخص تیراندازی خود یعنی «Tom Clancy’s The Division» در زمان عرضه بتواند در لیست بهترین لانچ‌های یک عنوان تازه‌وارد (New IP) در تمام دوران‌ها قرار گیرد. این بدین معناست که این عنوان باید ابتدا بر عناوینی از جمله; «Destiny» و چه‌بسا «Watch Dogs» غلبه کند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

‌به‌تازگی به واسطه در دسترس قرار گرفتن بتای همگانی بازی در چند روز اخیر، مدیریت کارگردانی بازی یعنی آقای «John Parkes» طی گزارشی اظهار داشته‌است که این عنوان همیشه آنلاین می‌تواند لقب یکی از بزرگ‌ترین لانچ‌های تمام دوران را از آن خود کند.

 

«به دلیل عناصر و ویژگی‌های برجسته این عنوان همانند; بخش چندنفره گسترده آن، مکانیک‌های تیراندازی بازی، عناصر نقش‌آفرینی، بازسازی و شبیه‌سازی واقع‌گرایانه نیویورک در بازی و جهان آزاد آن که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید هم به‌صورت تکی و هم به‌صورت گروهی به انجام بازی بپردازید، «Tom Clancy’s The Division» می‌تواند به یکی از موفق‌ترین لانچ‌های یک عنوان تازه‌وارد در تمام تاریخ تبدیل شود.»

 

آقای «John Parkes» در ادامه اعلام داشته‌است که بتای اولیه بازی توانسته‌است بیشتر از هر عنوانی دیگری در تاریخچه شرکت «یوبی‌سافت» ثبت‌نام کننده داشته باشد و همچنین نسخه بتای بازی نیز توانسته سه برابر بیشتر از چیزی که انتظار می‌رفت، مخاطب جذب خود کند.

 

عنوان «Tom Clancy’s The Division» به‌منظور عرضه روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC برای انتشار در تاریخ هشت مارچ (هجدهم اسفندماه) برنامه ریزشده است. لازم به ذکر است که هم‌اکنون شما می‌توانید نسخه بتای بازی را که برای سه پلتفرم فوق در دسترس است را تا فردا یعنی بیست‌ویکم فبریه تجربه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا