اخبار بازی

گزارش برنامه E3 2012 | Konami

خوب برنامه‌های کونامی هم به اتمام رسید و آن‌ها با یک برنامه از پیش ضبط شده تمام کارهای خود را اعلام کردند.

Konami ابتدا با بیست و پنجمین سالگرد METAL GEAR برنامه خود را آغاز کرد. این بازی از سال 1987 تا 2012 خاطرات زیادی برای ما به ارمغان آورد. بعد نمایشی از اولین سری تا آخرین سری‌های METAL GEAR، کونامی استودیو جدید خود که بر روی بازی‌های اجتماعی و گوشی‌های همراه کار می‌کنند معرفی کرد.

 نام این استودیو DIGITAL PUBLISHING است و تا به حال برروی سه عنوان به نام‌های FROGGER PINBALL، PUZZLE CHASERS  UZZLE CHASERS  CARNIVAL کار کرده‌اند. کارگردان این استودیو John S. Coligan نام دارد. هدف آن‌ها سخت افزارهای Apple، شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و گوگل است. Konami و Zynga در این بخش با هم همکاری خواهند کرد.

بعد از معرفی استودیو جدید نوبت به سری PES  شد. آن‌ها این بخش را با حضور C. Ronaldo شروع کردند و در ادامه بخش‌هایی از بازی را به صورت یک تیزر به نمایش درآوردند.

آقای   Masuda Keiسازنده ارشد استودیو Football شرکت کونامی شروع به صحبت در مورد مراحل توسعه بازی کرد. این استودیو یک سری از طرفداران پر و پا قرص خود از شبکه‌های اجتماعی را به استودیو دعوت کردند تا از نزدیک عنوان PES 2013 را ببینند و بازی کنند، و بعد از عکس العمل‌ها و انتقادها از بازی آن‌ها تصمیم گرفتند بر دو نکته مهم در بازی تمرکز کنند. اول دید بازیکنان و بعد کنترل کامل بر روی توپ. آن‌ها تکنیک و کنترل‌ و دریبل‌های جدید را به بازی اصافه کردند. همچنین برای فیزیک بازیکنان به طور مثال از C.Ronaldo استفاده کردند. نوع دویدن، نگاه کردن به اطراف، پاس دادن و شوت زدن دقیقا همانند حرکات خود Ronaldo انجام شد. در ادامه دریبل زدن بازیکنان و دفاع کردن به روش‌های جدید را در گیم‌پلی بازی نشان دادند. و در آخر آقای Masuda Kei از ارتباط اجتماعی در بازی سخن گفت. شما می‌توانید با دوست یا هوش مصنوعی بازی کنید و نتایج خود را از طریق شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. بعد از تمام شدن معرفی بازی، C.Ronaldo جلوی دوربین حاضر می‌شود و خود را کاپیتان تیم Pro Evolution 2013 معرفی می‌کند و در ادامه می‌گوید: " امیدوارم همانطور که من عاشق بازی کردن این عنوان هستم شما هم عاشق آن باشید، زیرا این بازی به شدت جذاب و هیجان انگیز است. هر چیزی که احتیاج داشتید بدانید، من را در صفحه فیس بوک و توییتر دنبال کنید. امیدوارم واقعا از بازی لذت ببرید.

بعد از اتمام این بخش نوبت به Zone Of The Enders HD Collection می‌رسد. تیزری از بازی پخش می‌شود و آقای Hideo Kojima وارد می‌شود. او از بازی و طرفدارهای زیاد آن می‌گوید و از کرکترها و رباط‌های بازی تعریف می‌کند.  در ادامه از HD Collection سری Metal Gear برای کنسول دستی ویتا پرده برداری می‌کند.

بعد از اتمام این قسمت نوبت به بازی Metal Gear Rising می‌رسد. با یک تریلر CG شروع می‌شود و با گیم‌پلی ادامه پیدا می‌کند. یک گیم‌پلی سریع و بسیار خونین که به نظر می‌رسد بازی پیشرفت‌های زیادی داشته است. گرافیک بازی از حالت قهوه‌ای و مات بیرون آمده و رنگ‌های مختلف جلوه شادتر و البته خونین تری پیدا کرده‌اند. بازی برای کنسول‌های PS3 و Xbox 360 در سال 2013 تاریخ خورد. لازم به ذکر است که بتای این بازی همراه با کالکشن Zone of The Enders در تعطیلات امسال منتشر خواهد شد.

و سورپرایز Konami برای ما چیزی نبود جز Castlevania: Lord Of Shadow 2 که مطمئن هستم خیلی از شما منتظر ادامه این سری بودید. این بازی با یک CG بسیار زیبا معرفی شد.

و  کونامی در آخر با یک CG بسیار کوتاه نیز بازی Castlevania: Lord of Shadow –Mirror of Fate برای کنسول دستی 3DS به برنامه خود برای E3 امسال پایان دادند.

لینک دانلود کل برنامه: Download

لینک دانلود Castlevania: Lord of Shadow 2

لینک دانلود Metal Gear Rising

لینک دانلود Castlevania: Mirror of Fate

می‌توانید برای اخبر لحظه به لحظه با ما در اینجا همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا