اخبار بازی

کنترلر پلاس XONE در کنار کامپیوترهای شخصی

روز گذشته مایکروسافت از کنترلر جدید خود که برای کامپیوترهای شخصی بهینه شده است، رونمایی کرد. این کنترلر باسیم که با پسوند «پلاس» همراه شده است، برای عرضه در آبان ماه سال جاری در نظر گرفته شده و با ویندوز‌های 7 و 8 سازگار خواهد بود. مایکروسافت توضیح داده است که این کنترلر از بهترین نمونه‌های ساخته شده برای PC است.

همانطور که اشاره شد، کنترلر فوق از نمونه‌های باسیم خواهد بود و از طریق USB، به صورت خودکار و بدون نیاز به نصب درایور، قابل استفاده برای کاربران PC است. هم‌چنین کنترلر مورد بحث ما به طور کامل و به دو صورت با سیم و بی‌سیم با XONE سازگاری خواهد داشت که این مورد نکته‌ای مثبت برای آن به شمار می‌آید. علت این موضوع هم این است که کاربران با تهیه مدل پلاس کنترلر XONE می‌توانند از طریق کابل و بدون نصب درایور از آن برای PC استفاده کنند و هم‌چنین آن را به عنوان یک جایگزین برای کنترلر اصلی در نظر بگیرند.

البته باید اشاره کرد که کنترلر اصلی XONE هم با نصب درایور آن قابل استفاده برای PC است که شما می‌توانید درایور و نکات مربوط به آن را از اینجا دریافت و مشاهده کنید. کنترلر پلاس XONE با قیمت  59.95 دلار در آبان ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا