اخبار بازی

کار بر روی عنوان بعدی معرفی نشده در سری NFS متوقف شد

slide_0006(3).jpeg

بر طبق گزارشات تعدادی از منابع سایت Polygon، شرکت Electronic Arts تعدادی از طرفین قرارداد استخدام شده بین EA و اداره بخش بریتانیا Ghost Games را برکنار کرده و به کارمندان تمام وقت اداره نیز این حق انتخاب را داده که یا با گرفتن غرامت از استدیو جدا شده و یا همراه استدیو مانده و به Visceral Games، استدوی سازنده سری Dead Space در ساخت عنوانی جدید کمک کنند که طبق شایعات، نسخه جدیدی از Battlefield است که با نام رمز Havana شناخته می‌شود، تِمی پلیسی دارد و اواخر امسال منتشر می‌شود.

 

سال قبل بود که اعلام شد، Criterion Games دیگر بر روی سری Need for Speed کار نخواهد کرد و به جای آن، ساخت یک IP جدید را بر عهده خواهد داشت. و از آن به بعد بود که Ghost Games مسئولیت ساخت عناوین این فرانچایز را بعد از عرضه Need for Speed: Rivals بر عهده گرفت. به دنبال این قضیه، اکثریت کارمندان Criterion به Ghost Games پیوستند که سرانجام طبق گفته Alex Ward، تنها حدود 20 نفر از کارمندان در این استدیو برای کار بر روی IP جدیدشان باقی ماندند.

 

 همچنین، موسسین این استدیو، Alex Ward و Fiona Sperry نیز حدود 1 ماه پیش یا تقریبا اوایل امسال بود که خبر جدا شدن خود از این استدیو را اعلام کردند. هم اکنون Matt Webster که چندین سال عضوی از Criterion بوده است، رهبری استدیو را بر عهده دارد.

 

 

آپدیت: طبق آخرین گزارشات از Polygon، یکی از سخنگوهای EA گفته است که این شرکت در حال برگزاری یک جلسه مشاوره جهت انتخاب فرد مناسب برای چند مقام در Ghost Games بریتانیا است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا