اخبار بازی

واکنش فیل اسپنسر به نقد ها و نمرات پایین عنوان Recore

 فیل اسپنسر در بیانیه ای اعلام کرد از دید او برخی از سایت برای جلب نظرات بازدیدکنندگان، نمرات پایین‌ را به برخی بازی‌ها اهدا میکنند.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

وی افزود :  «من فکر می‌کنم نقد هایی هستند که بیشتر جهت  «کلیک شدن» هستند تا بازتاب کیفیت یک بازی، این موضوع من را بسیار آزرده می‌کند.»

 فیل اسپنسر همچنین در مورد عملکرد عنوان  ReCore  گفت بسیار از فروش و محبوبیت این بازی میان طرفداران راضی بوده است و امیدوار است کاربران از این بازی زیبا، نهایت لذت را ببرند.

 فیل اسپنسر در مورد نمرات سخت‌گیرانه‌ی وبسایت‌هایی همانند گیم‌اسپات که نمره ۶ از ۱۰ را به این بازی اهدا کرده‌اند، افزود:

«من سعی نکردم بگویم این یک عنوان، یک بازی کامل با نمره‌ی ۱۰/۱۰ است، همانند تمام بازی ها مواردی وجود دارد که اگر از ابتدا به مشکلات آگاه بودیم، در جهت بهبود آن‌ها از راه و روش دیگری اقدام میکردیم».

 با وجود اینکه  اسپنسر اعتراف میکند عنوان ReCore دارای مشکلاتی بود، اما این نقد های کوبنده او را ناراحت و آزرده خاطر کرده‌اند زیرا کیفیت کلی محصول را بازتاب نداده اند.

اسپنسر اضافه میکند :  «ما بسیار از نتیجه پایانی بازی راضی هستیم. من فکر میکنم ۷، ۸ و ۹ و نمراتی میان آن‌ها خوب هستند اما ۳ و ۴ ؟ حتی در میان نمرات بازی  فورزا هورایزن ۳  هم نمره‌ی ۴ دیده میشود.!

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا