اخبار بازی

هیدکی کامیا ایده‌هایی برای ساخت Bayonetta 3 در ذهن دارد

بعد از اتمام ساخت «Scalebound» برای Xbox One و PC، بازی بعدی پلاتینیوم گیمز چه چیز خواهد بود؟ آیا آن بازی «Bayonetta 3» است؟ طبق مصاحبه Polygon با آقای هیدکی کامیا، او گفت که ایده و برنام‍ه‌های برای «Bayonetta 3» دارد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید. 

این در حالی است که ساخت «Bayonetta 3» تایید نشده و نمی‌توان با اطمینان گفت که پروژه بعدی آن‌ها «Bayonetta 3» باشد. از کامیا پرسیده شد که آیا بعد از «Scalebound»، به ساخت بازی «Bayonetta 3» فکر خواهد کرد؟ کامیا نیز گفت: «جواب سوال شما قطعا بله است.»

این بازی ساز افسانه‌ای در ادامه گفت: «در واقع، Bayonetta 3 چیزی است که به آن خیلی فکر می‌کنم. در داخل شرکت نیز خیلی در مورد آن صحبت می‌کنیم و من هم در مورد این که این بازی چگونه باید باشد، نکاتی را نوشته‌ام. من مطمئن هستم که اگر فرصت ساخت آن را داشته باشیم، عالی خواهد بود.» 
با این که کامیا ایده‌هایی برای ساخت آن در ذهن دارد اما او به این نکته تاکید کرد که در حال حاضر، پلاتینیوم گیمز فقط به فرصت‌ها نگاه می‌کند. «اگر فرصتی برای ساخت Bayonetta 3 به وجود آید، بسیار بسیار عالی خواهد بود.» 
دومین نسخه از سری «Bayonetta» به صورت انحصاری برای Wii U عرضه شد که نمرات عالی را از طرف منتقدین دریافت کرد. کامیا خالق و سازنده اولین شماره از این سری بود که Polygon گفت احتمالا کامیا کارگردان «Bayonetta 3» باشد. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا