اخبار بازی

نگاهی به کنفرانس و بازی جدید CD Project

همانطور که اطلاع دارید کنفرانس CD Project به اتمام رسید و از بازی جدید خود پرده برداری کرد.
 در طول کنفرانس CD Project از موفقیت‌های بازی Witcher 2 بر روی Xbox 360، از حمایت طرفداران برای این بازی، از موفقیت برجسه در گرفتن نمرات و میانگین درخشان صحبت کردند.
 اما هدف اصلی صحبت آن‌ها در مورد آینده بود، نه در مورد گذشته. دراستودیو CD Project گروه دومی مشغول ساخت دنیای مدرن Cyberpunk بودند. این دنیای مدرن بر اساس ساخته *Mike Pondsmith به نام The Cyberpunk Pen and Paper در سال 1988 در حال شکل گرفتن است. از دیگر کارهای آقای Mike Pondsmith می‌توان به MechCommander 2، The Matrix Online و Crimson Skies اشاره کرد.


 src=https://myup.ir/images/36156364460063303487.jpg /></p><p style= The Cyberpunk Pen and Paper

این بازی برگرفته از دنیایی ثروتمند و پیشرو به همراه تکنولوژی‌های فوق مدرن، و جامعه انسان‌های رو به فساد و زوال است. این بازی ترکیبی از سبک علمی تخیلی و دورانی سیاه و تاریک در محیطی عجیب و جالب است اما فقط چند ثانیه از جایی که ما نشسته‌ایم فاصله دارد.
 Cyberpunk از Advanced Red Engine استفاده خواهد کرد و بنیانگذار این شرکت قول یک بازی با کیفیتی عالی و موثر به همراه ارزش بسیار بالا را داد. دقیقا همان چیزی که در The Witcher 2 مشاهده کردیم.
 در ادامه روند آخرین پروژه این استودیو بازی Cyberpunk برای مخاطبان بزرگسال ساخته خواهد شد. یک بازی غیر خطی به همراه مکانیزم نقش آفرینی پیشرفته و یک انبار غول پیکر از انواع و اقسام اسلحه‌. دنیایی که به شدت متلاشی شده است.
 شما در بازی ابزارهایی خواهید داشت، شما یک مرد یا یک زن ارتشی هستید. بازی دارای کلاس‌های مختلف شخصیتی به همراه امکان تقویت کردن، القا کردن و تجهیزات فوق مدرن می‌باشد.
 هیچ تاریخ و پلتفورمی برای بازی مشخص نیست.

 src=https://myup.ir/images/02165887481265679423.jpg></p><p style= CD Project The Cyberpunk

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا